هشتمین یادواره شهدای انقلاب اسلامی در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4031243
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸

هشتمین یادواره شهدای انقلاب اسلامی در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد از برگزاری هشتمین یادواره شهدای انقلاب اسلامی به مناسبت ایام الله دهه فجر در مسجد روضه محمدیه خبر داد.

عباس زارع، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزدحجت‌الاسلام عباس زارع، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد از برگزاری هشتمین یادواره شهدای انقلاب اسلامی در یزد خبر داد و اظهار کرد: این یادواره به مناسبت یوم الله دهه مبارک فجر، از ساعت 7:30 صبح روز 14بهمن ماه در پایگاه انقلاب مسجد روضه محمدیه(حظیره) برگزار خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه جریان و حادثه انقلاب، ایام الله است و برخی روزها خداوند نشانه‌های خود را بیشتر نشان داده و به ایام الله مشهور شده‌اند گفت: انقلاب اسلامی مردم ایران یک انقلاب و نهضت الهی بود، زیرا یک روحانی خودساخته و روشن ضمیر با تکیه بر ایمان راسخ با دستان خالی قیام کرد و حکومتی استکباری و دست نشانده را به نابودی کشاند.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد از عموم مردم ولایتمدار و قدرشناس دارالعباده دعوت کرد با شرکت در این مراسم گوشه‌ای از دین خود به شهدا را ادا و با آنان تجدید عهد و پیمان کنیم.
انتهای پیام
captcha