جشنواره «قد قامت عشق» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4031730
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۲

جشنواره «قد قامت عشق» در یزد برگزار می‌شود

اولین جشنواره «قد قامت عشق» با موضوع نماز و در دو بخش رسانه‌ای و هنری به همت بسیج رسانه استان یزد برگزار می‌شود.

جشنواره «قد قامت عشق» در یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، اولین جشنواره «قد قامت عشق» با موضوع نماز و در دو بخش رسانه و هنری به همت بسیج رسانه استان یزد برگزار می‌شود.
 
این جشنواره در چهار موضوع «نماز، تجلی بندگی»، «نماز و سبک زندگی»، «نماز ظهر عاشورا» و «نماز و هشت سال دفاع مقدس» و در دو بخش اصلی هنری و رسانه‌ای برگزار خواهد شد و علاقمندان تا 15 فروردین‌ماه 1401 فرصت دارند تا آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.
 
این جشنواره در بخش هنری نیز در رشته‌های تئاتر خیابانی، ادبیات داستانی، سرود، خوشنویسی، عکس، فیلم کوتاه و انیمیشن، شعر، گرافیک و نقاشی و طراحی برگزار خواهد شد که در ذیل این بخش، بخش هنر کودک با چهار محور شامل نقاسی، عکاسی با تلفن همراه، داستان کوتاه و شعر جای داده شده است.
 
خبر، گزارش، مقاله، اینفوگرافی و  موشن گرافی از محورهای بخش رسانه‌ای اولین جشنواره استانی قد قامت عشق اعلام شده و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در زمینه‌های هنری و رسانه‌ای به دبیرخانه جشنواره به آدرس یزد، بلوار پاکنژاد، حسینیه ثارالله، سازمان بسیج رسانه تحویل یا به شماره ۰۹۳۰۴۲۲۲۰۹۹ در فضای مجازی یا از طریق آدرس ایمیل NAMAZ.BSI@GMAIL.COM ارسال کنند.
 
مراسم اختتامیه این جشنواره و تجلیل از برگزیدگان در 29 فروردین 1401همزمان با میلاد با سعادت امام حسن(ع) برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
captcha