گسترش جریان جهادی بسیج سازندگی در مسیر محرومیت‌زدایی
کد خبر: 4031931
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴

گسترش جریان جهادی بسیج سازندگی در مسیر محرومیت‌زدایی

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه جریان جهادی بسیج سازندگی در مسیر محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی گسترش‌یافته است، گفت: امروز شاهد بلوغ و شکوفا شدن این جریان هستیم.

جریان جهادی بسیج سازندگی در مسیر محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی است

به گزارش ایکنا از سمنان، مهدی کاشفی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان شب گذشته، 7 بهمن در اولین مجمع جهادی استان سمنان با بیان اینکه ما به دنبال تخصصی کردن گروه‌های جهادی هستیم گفت: تخصصی شدن گروه‌های جهادی تأثیر بسزایی در تسریع در روند خدمت‌رسانی به نیازمندان در مواقع نیاز خواهد داشت.

وی ادامه داد: سازمان‌دهی فعالیت گروه‌های جهادی امری ضروری است که در این راستا این سازمان‌دهی توسط مجامع شهرستانی و استانی باید در جلسات مستمر و ماهیانه صورت گیرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه 9 کارگروه تخصصی ذیل گروه‌های جهادی در استان شکل می‌گیرد افزود: بسیج از مردم است و گروه‌های جهادی امروز به عنوان رهبران اجتماعی و کسانی که در بین مردم اعتماد و مشروعیت دارند تبدیل به حلقه میانی بین امام و امت شده‌اند.

کاشفی افزود: جریان جهادی بسیج سازندگی در مسیر محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی گسترش یافته و امروز شاهد بلوغ و شکوفا شدن این جریان هستیم.

به گفته وی؛ ما به دنبال جبهه سازی جریان جهادی هستیم و می‌خواهیم جبهه جریان جهادی و خدمت‌رسانی را عمومی و نهادینه کنیم.

انتهای پیام
captcha