آغاز مسابقات قرآن آقایان شاغل و وظیفه نیروهای مسلح + عکس
کد خبر: 4032329
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳

آغاز مسابقات قرآن آقایان شاغل و وظیفه نیروهای مسلح + عکس

سی و سومین دوره مسابقات قرآن آقایان شاغل و وظیفه نیروهای مسلح امروز، 10 بهمن‌ماه در حال برگزاری است.

به گزارش ایکنا، سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم آقایان شاغل و وظیفه نیروهای مسلح با رقابت 235 نفر از راه‌یافتگان به مرحله نهایی این مسابقات، از ساعت 8 امروز، 10 بهمن‌ماه در مجتمع فرهنگی فدک آغاز شده است.

این مسابقات به میزبانی سازمان عقیدتی ـ سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با رقابت برگزیدگان نیروهای ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و ستاد کل در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل و اجزاء 5، 10، 15 و 20 جزء و مفاهیم برگرفته از جزء بیست و سوم تفسیر نمونه(به صورت کتبی) و اذان در حال برگزاری است.

طی برنامه‌ریزی انجام شده، رقابت‌ها به تفکیک دو گروه آقایان شاغل و نیروهای وظیفه در دو تالار مجزا و با قضاوت شش تیم داوری متشکل از داوران بین‌المللی و ملی چون امیر آقایی، محمدرضا پورزرگری، محمد عباسی، عباس امام‌جمعه، محمدحسین سعیدیان، محمدمهدی بحرالعلوم، علی‌اکبر حنیفی، سیدمهدی سیف و پیشکسوتان قرآنی نیروهای مسلح در حال برگزاری است.

یادآوری می‌شود، آیین اختتامیه این دوره از مسابقات صبح فردا، 11 بهمن‌ماه در بزرگراه آزادگان، حد فاصل بزرگراه فتح و شهید لشکری، شهرک استقلال، انتهای بلوار دکتر عبیدی، مجتمع فرهنگی فدک با حضور مسئولان لشکری و فرماندهان نیروهای مسلح برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام
captcha