دبیرخانه نهضت مردمی یزد انقلابی راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4032435
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

دبیرخانه نهضت مردمی یزد انقلابی راه‌اندازی می‌شود

سرپرست حوزه هنری استان یزد از راه‌اندازی دبیرخانه نهضت مردمی یزد انقلابی با هدف هم‌افزایی نهادهای فرهنگی در پیشبرد گفتمان انقلاب اسلامی و رویکرد بومی و معرفی یزد به عنوان پایگاه گفتمان انقلاب اسلامی خبر داد.

دهه فجر انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی حوزه هنری استان یزد، محمدصادق کوچک‌زاده، سرپرست حوزه هنری استان یزد با گرامیداشت چهل و سومین بهار انقلاب اظهار کرد: به همین مناسبت حوزه هنری استان برنامه‌های متنوعی را با هدف تبیین آرمان‌ها و ترویج دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایام الله دهه مبارک فجر امسال با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اجرا می‌کند.

وی راه‌اندازی دبیرخانه نهضت مردمی یزد انقلابی با هدف هم‌افزایی نهادهای فرهنگی در پیشبرد گفتمان انقلاب اسلامی با رویکرد بومی و معرفی یزد به عنوان پایگاه گفتمان انقلاب اسلامی و انتشار فراخوان مسابقه ملی کتابخوانی با موضوع اسرائیل ستیزی را از برنامه‌های پیش‌بینی شده عنوان کرد و افزود: مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این مسابقه همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در فروردین‌ماه 1401 برگزار خواهد شد.

سرپرست حوزه هنری یزد همچنین از تدوین کتاب «روایت یک تسخیر» با موضوع تسخیر ساختمان ساواک یزد توسط مردم انقلابی دارالعباده در بهمن 1357خبر داد و اظهار داشت: این کتاب به قلم هادی شمس‌الدینی نویسنده یزدی به زودی توسط انتشارات سوره مهر چاپ و منتشر خواهد شد.

کوچک‌زاده برپایی نمایشگاه مجازی آثار تجسمی با موضوع انقلاب اسلامی، اکران فیلم‌های مرتبط با انقلاب، اجرای سرودهای انقلابی و حماسی و تجدید میثاق هنرمندان و کارکنان حوزه هنری استان با آرمان‎های امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا را از دیگر برنامه‌های این نهاد در ایام الله دهه مبارک فجر برشمرد.

وی با اشاره به تأثیرگذاری و نقش هنر در تبیین اهداف، آرمان‌ها و انتقال پیام انقلاب اسلامی به جهان بیان کرد: این ایام‌الله فرصت بسیار مناسبی برای تبیین و ترویج دستاوردها و آثار و برکات معنوی انقلاب اسلامی است و باید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha