نخستین جشنواره قرآنی «شکوه اعجاز» ویژه کارکنان وزارت صمت برگزار می‌شود
کد خبر: 4032925
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶

نخستین جشنواره قرآنی «شکوه اعجاز» ویژه کارکنان وزارت صمت برگزار می‌شود

نخستین جشنواره قرآنی «شکوه اعجاز» ویژه کارکنان وزارت صنعت، معدن و تجارت 18 و 19 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره قرآنی «شکوه اعجاز» ویژه کارکنان وزارت صمت برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، نخستین جشنواره قرآنی «شکوه اعجاز» ویژه کارکنان وزارت صنعت، معدن و تجارت از سوی معاونت قرآن و عترت مرکز مقاومت بسیج این وزارتخانه برگزار می‌شود.

این جشنواره در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ 1، 3 و 7 جزء قرآن و همچنین اذان به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی طی 18 بهمن، ویژه آقایان و 19 بهمن‌ ویژه بانوان و با داوری طاهره کریمی و انسیه گوهری در بخش بانوان و همچنین علی مرادی و سعید ملکی در بخش آقایان برپا خواهد شد.

زمان ثبت‌نام در این جشنواره از میلاد حضرت زهرا(س) بود که طی این بازه ثبت‌نامی، 70 نفر (شامل 50 نفر از آقایان و 20 نفر از بانوان) از کارمندان ستاد وزارتخانه و سازمان‌های تابعه استان تهران برای حضور در این مسابقه اعلام آمادگی کردند.

خداداد بیرانوند، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت همچنین درباره دیگر برنامه‌های این مرکز ویژه کارکنان و خانواده‌های کارکنان این وزارتخانه گفت: برای آشنایی بیشتر کارکنان با مفاهیم کلام وحی طی ماه مبارک رمضان طرحی با عنوان «گلشن وحی» به صورت غیر حضوری و با محوریت حفظ و مفاهیم یک سوره و آیات موضوعی در سایت رسمی وزارتخانه صمت قرار می‌گیرد و تاکنون شش مرحله آن برگزار شده است.

اختتامیه نخستین جشنواره قرآنی «شکوه اعجاز»، دوشنبه، 25 بهمن‌ماه در آستانه جشن ولادت حضرت علی‌بن ابیطالب(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha