طرح ملی «دانشجو معلم قرآن» در یزد اجرایی می‌شود
کد خبر: 4033664
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۷

طرح ملی «دانشجو معلم قرآن» در یزد اجرایی می‌شود

طرح ملی «دانشجو معلم قرآن» با هدف شناسايى استعدادهای بالقوه قرآنى و گسترش و توسعه معرفت قرآنى در بین دانشجويان به همت جهاددانشگاهی استان یزد اجرایی می‌شود.

طرح «دانشجو معلم قرآن» در یزد اجرایی می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، طرح «دانشجو معلم قرآن» با هدف تربيت مربى روخوانى و روانخوانى قرآن كريم، حركت به سمت تحقق منشور توسعه فرهنگ قرآنى به عنوان بالاترين سند فعاليت‌های قرآنى و شناسايى استعدادهای بالقوه قرآنى در راستای گسترش و توسعه معرفت قرآنى در بین دانشجويان به همت جهاددانشگاهی استان یزد اجرایی می‌شود.

تمامی دانشجويان علاقه‌مند به‌ویژه دانشجويان دوره كارشناسى ترم 1 تا 4، كارشناسى ارشد ترم یک و دكتری ترم یک در گروه سنى 35-18 سال می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

دانشجويانى كه حداقل مسلط به تجويد مقدماتى قرآن باشند، دارا بودن فن بيان و روحيه مربيگری برای شركت در دوره تربيت مربى، آشنايى مقدماتى با آموزش مفاهيم قرآن كريم، اشتغال به تحصيل از شرایط ورود به این دوره اعلام شده است.

این دوره با ارائه گواهینامه معاونت آموزشی جهاددانشگاهی و با حضور اساتید مطرح کشوری اجرایی می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره تا 22 بهمن ماه جاری فرصت دارند با مراجعه به سایت www.isqa.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت‌نام در این دوره اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha