اعلام اسامی نوجوانان برتر فینال جشنواره تلاوت‌های مجلسی
کد خبر: 4033712
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

اعلام اسامی نوجوانان برتر فینال جشنواره تلاوت‌های مجلسی

اسامی نفرات برتر فینال جشنواره تلاوت‌های مجلسی نوجوانان کشور اعلام شد.

به گزارش ایکنا، اسامی نفرات برتر فینال جشنواره تلاوت‌های مجلسی نوجوانان کشور جهت رقابت پایانی و انتخاب برترین قاری نوجوان مجلسی‌خوان کشور اعلام شد.

شروع مرحله‌ فینال این دوره از مسابقات به دلیل اوج‌گیری کرونا در مشهد به‌صورت مجازی از شنبه ۱۶ بهمن تا ۱۹ بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

قاریان در این مرحله باید یکی از سه قطعه زیر را به اختیار انتخاب و تلاوت کنند، لازم به تذکر است که تلاوت‌ها تا خاتمه سه‌شنبه ۱۹ بهمن ساعت ۲۴ باید به دبیر این بخش(سروش عظیمی) ارسال شود.

الف: ابتدا از سوره ص
ب: ابتدا از سوره صف
ج: ابتدا از سوره جن

لازم نیست شرکت‌کنندگان خود را در اول تلاوت معرفی کنند. تلاوت با استعاذه آغاز و با تصدیق خاتمه خواهد یافت، اما به همراه فایل ارسالی حتما نام، نام خانوادگی، محل سکونت، کد ملی و شماره تماس ارسال شود.

اهمیت یک تلاوت مجلسی به تکنیک‌های لازم اعم از پرتحرکی، اداره یک مجلس، بکارگیری ملودی‌های جذاب و مخاطب‌پسند، انتخاب قطعات تاثیرگذار مفهومی و امثالهم، اما با رعایت حق تلاوت، حق تجوید، و عدم بکارگیری ملودی‌های غنا، پر احساس و جذاب خواهد بود.

حسین فردی داور لحن، محمدرضا برقعی داور تجوید، سعید پرویزی داور لحن، سیدمصطفی حسینی داور صوت، حسین شالچی، داور وقف و ابتدا و آداب و شرایط تلاوت، عضو هیئت داوری این مسابقات هستند.

فینالیست‌های اعلام شده برای مشاهده شرایط داوری کامل این دوره می‌توانند به پیج اینستاگرام جشنواره به نشانی ftfquran مراجعه کنند. 

اسامی فینالیست‌ها

محمدامین کهن از خراسان رضوی

محمدسعید علم‌خواه از  قم

محمد قاسمی از یزد

محمد رضایی از قم

امیرعلی دروکی از خراسان رضوی

متین خانزاده از اردبیل

مهدی شکری از مازندران

متین ملک‌محمدی از اصفهان

حسین قلی‌پور از قزوین

علیرضا حسینی از تهران

انتهای پیام
captcha