پیام امام‌جمعه یزد در پی شهادت مأمور نیروی انتظامی شیراز
کد خبر: 4033744
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶

پیام امام‌جمعه یزد در پی شهادت مأمور نیروی انتظامی شیراز

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد در پیامی در گذشت شهادت مظلومانه مأمور خدوم نیروی انتظامی شیراز سرهنگ دوم علی‌اکبر رنجبر را تسلیت گفت.

حفظ اقتدار نیروی انتظامی لازمه تداوم امنیت کشور استبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد در محکومیت جنایت به شهادت رساندن مأمور نیروی انتظامی استان فارس در پیامی آورده است: «من الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا»؛ (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳) خبر شهادت مظلومانه مأمور خدوم نیروی انتظامی پاسگاه بیدزرد شهرستان شیراز سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر در درگیری با اراذل و اوباش، بسیار جانسوز و غم‌انگیز بود.

بدون شک یکی از بزرگترین نعمت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی #تأمین_امنیت و آرامش برای عموم مردم است که این مهم با فداکاری، جانفشانی و مجاهدت‌های سربازان مؤمن و متعهد حریم امنیت حاصل شده است و تداوم آن مدیون دلاوری، هوشیاری و همچنین در گرو #حفظ_اقتدار و قاطعیت نیروهای انتظامی است.

ضمن محکومیت این جنایت و درخواست محاکمه عاملان آن که مطالبه عموم مردم نیز است، یادآور می‌شوم که اعمال یا #اصلاح_قانون در عدم تکرار و پیشگیری از چنین جرائمی نقش بسزایی دارد.

اینجانب شهادت این عزیز جان برکف را، محضر فرمانده کل قوا، پرسنل غیور نیروی انتظامی، مردم شریف استان فارس و به خانواده مکرم این شهید تبریک و تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان و خانواده داغدارش صبر و اجر مسئلت می‌نمایم».

انتهای پیام
captcha