هزینه برگزاری یک مجلس ترحیم صرف آزادی زندانیان شد
کد خبر: 4033977
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
در چهارمحال‌وبختیاری؛

هزینه برگزاری یک مجلس ترحیم صرف آزادی زندانیان شد

هزینه برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت بانوی هم‌استانی، چهار زندانی را در چهارمحال‌وبختیاری آزاد کرد.

آزادی زندانیان جرائم غیر عمد چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های چهارمحال‌وبختیاری، هزینه برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت بانوی هم‌استانی، چهار زندانی را آزاد کرد. خانواده نیکوکار شهرکردی با حضور در محل ستاد دیه استان با اختصاص هزینه برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت مادرفقیدشان زنده‌یاد «ماه‌بیگم غلامیان» را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داده و در آزادی چهار زندانی شریک شدند.

یکی از بازماندگان آن مرحوم ضمن واریز مبلغ جهت آزادسازی چهار زندانی جرائم غیرعمد استان، بیان کرد: بنا به توصیه ائمه معصومین(ع) مبنی بر پرداخت صدقه جاریه و با مشورت اعضای خانواده تصمیم گرفتیم که با نیت شادی روح مرحومه، هزینه این مراسم را صرف امور خیریه و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کنیم و امیدواریم این سنت در چهارمحال‌وبختیاری پایه‌گذاری و فرهنگ‌سازی شود و تداوم یابد.

مجید صیادی مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان نیز ضمن تقدیر از این عمل خداپسندانه، گفت: از حضرت رسول اکرم(ص) نقل شده است که پس از مرگ ارتباط مؤمن با دنیا قطع می‌شود مگر در مورد صدقه جاریه یا علمی که از آن سود برند و یا فرزند شایسته که ماندگار هستند. دعای خیر خانواده‌های بهره مند از کمک‌های خیریه همواره ذخیره آخرت این بانوی گرامی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha