آزادی ۲ محکوم مالی یزدی با کمک بقاع متبرکه
کد خبر: 4034922
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴

آزادی ۲ محکوم مالی یزدی با کمک بقاع متبرکه

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و با پرداخت ۴۸۰ میلیون ریال از سوی امامزادگان سید جعفر محمد(ع) و سید تاج‌الدین جعفر(ع) زمینه آزادی دو محکوم مالی فراهم شد.

آزادی ۲ محکوم مالی یزدی با کمک بقاع متبرکهبه گزارش ایکنا از یزد، به مناسبت چهل و سومین سالگرد باشکوه انقلاب اسلامی ایران، مسئولان امامزادگان سید جعفر محمد(ع) و سید تاج‌الدین جعفر(ع) معروف به سید پنهان با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد و دیدار با مدیر نمایندگی این ستاد، ۴۸ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا کردند.

محسن فلاح، مدیر اجرایی امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد در این دیدار با اشاره به رسالت این امامزاده و مرکز اجتماعی، فرهنگی و قرآنی افق گفت: در تلاش هستیم تا با کمک‌های مردم و نیکوکاران به این مرکز در فعالیت‌های اجتماعی اعم از تهیه جهیزیه، تهیه غذای گرم، بسته‌های معیشتی، هزینه‌های درمان و تحصیل و ... مشارکت پررنگی صورت گیرد و در این نوبت نیز اقدام به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کرده و مبلغ ۴۰ میلیون تومان از ناحیه این مرکز به ستاد دیه استان اهدا شد.

فاطمه یاوری، معاون اجتماعی امامزاده سید جعفر محمد(ع) نیز در خصوص این امر خداپسندانه گفت: به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه الزهرا(س) با همکاری ستاد دیه استان اقدام به برگزاری آیین گلریزان کرده و با کمک خیران و نیکوکاران توانستیم مبلغی را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا کنیم.

محمدمهدی نجفی یزدی، مدیر امامزاده سید تاج الدین جعفر(ع) معروف به سید پنهان نیز در خصوص این امامزاده توضیحاتی را ارائه کرد و افزود: مبلغ هشت میلیون تومان نیز توسط این امامزاده به این کار خداپسندانه اختصاص یافت و امیدواریم در نوبت‌های دیگر و در مناسبت‌های مختلف نیز بتوانیم در این کار نیک مشارکت داشته باشیم.

سید مسعود عظیمی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد نیز در این دیدار گفت: امروزه به برکت باورهایی که در ذهن مردم شکل گرفته است، شاهد کمک‌های نیکوکاران و خیران جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد هستیم که به مدد از همین بقاع متبرکه که وابسته به امام‌های معصوم هستند، اینگونه اقدامات خداپسندانه را رقم می‌زنند.

یادآور می‌شود در پایان این دیدار و با اهدای مبلغ 480 میلیون ریال از سوی امامزادگان سید جعفر محمد(ع) و سید تاج الدین جعفر زمینه آزادی دو محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندان فراهم شد.

انتهای پیام
captcha