۸۱ پروژه به مناسبت دهه فجر در میبد به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: 4035015
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۲

۸۱ پروژه به مناسبت دهه فجر در میبد به بهره‌برداری می‌رسد

سرپرست فرمانداری میبد از افتتاح ۸۱ پروژه عمرانی با سرمایه‌گذاری ۷۶۰ میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد که برای ۴۸۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد خواهد کرد.

سید جمال سجادی پور، فرمانداری میبدبه گزارش ایکنا از یزد، سیدجمال سجادی‌پور، سرپرست فرمانداری میبد، 19 بهمن در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، ۸۱ پروژه عمرانی با سرمایه‌گذاری ۷۶۰ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید که برای ۴۸۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 55 طرح دولتی و برخی توسط خیران ایجاد شده است گفت: بهره برداری از مدرسه ای با 6 کلاس در منطقه ندوشن، هفت طرح در حوزه توزیع برق، 3 طرح در حوزه شرکت گاز، 9 پروژه در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی، 10 پروژه در بخش صنعت از جمله طرح‌های قابل افتتاح در شهرستان است که با حضور معاون استاندار به بهره برداری می‌رسد.

سجادی‌پور با اشاره به اینکه بیش از 200 طرح نیمه‌تمام در بخش‌های مختلف در شهرستان وجود دارد بیان کرد: در بخش صنعت تمام تلاش ما این است صنعت میبد به سمت صنایع دانش بنیان هدایت شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری در میبد اتفاقات خوبی رقم خورده است گفت: در راستای حفظ برند زیلوی میبد ثبت نشان جغرافیایی زیلو در حال رقم خوردن است البته این هنر صنعت پیش از این ثبت جهانی شده است.

سجادی‌پور با اشاره به ایجاد فضای سبز در شهرستان گفت: در میبد در زمینه‌های فضای سبز، صنایع دستی و گردشگری غفلت‌های بسیاری صورت گرفته و لذا برای جبران آن تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست.

انتهای پیام
captcha