دبیرخانه «امامت و مهدویت» در دانشگاه آزاد یزد تشکیل شد
کد خبر: 4035447
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳

دبیرخانه «امامت و مهدویت» در دانشگاه آزاد یزد تشکیل شد

معاون فرهنگی و دانشجويی دانشگاه آزاد اسلامی واحد يزد از تشکیل دبیرخانه «امامت و مهدویت» در این دانشگاه خبر داد و گفت: در این راستا جشنواره‌ها، برنامه‌ها و مسابقات مختلفی در سطح کشور اجرایی می‌شود.

 احمد عبدالحسينی، معاون فرهنگی و دانشجويی دانشگاه آزاد اسلامی واحد يزد،به گزارش ایکنا از یزد، احمد عبدالحسينی، معاون فرهنگی و دانشجويی دانشگاه آزاد اسلامی واحد يزد، امروز، 21 بهمن ماه در دومين جلسه هم‌افزايی و هم‌انديشی مسئولان امور شاهد و ايثارگر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان يزد که به صورت برخط و مجازي برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه همه ما است تا یاد و خاطره آن روزهای تاریخی را به نسل‌های جدید تبیین کنیم.

وی افزود: یوم‌الله ۲۲ بهمن نقطه عطف انقلاب اسلامی و یادآور اتحاد، همدلی و ولایتمداری مردم ایران اسلامی است که این دانشگاه آماده حضور در جشن‌های فرهنگی ایام‌الله است و در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن‌ماه نیز همچون سال‌های گذاشته در کنار مردم همیشه در صحنه حضور یکپارچه خواهند داشت.

رئيس شورای تخصصی فرهنگی و دانشجويی استان با بیان اینکه دانشجویان، فرهیختگان و سکانداران آینده کشور هستند، تبیین کرد: باید این عزیزان با مفاهیم انقلاب اسلامی و آرمان‌های حضرت امام(ره) آشنا شوند که این مهم از اهداف و رسالت اصلی دانشگاه در مباحث فرهنگی است.

وی با توجه به قرار گرفتن در ایام ماه مبارک رجب و ماه مبارک شعبان، اعلام کرد: دبیرخانه امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شده و با همکاری مؤسسه امامت و مهدویت اقدام به برگزاری جشنواره‌ها، برنامه‌ها و مسابقات مختلف در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور کرده است و این برنامه‌ها با نام چله مهدویت از 18 بهمن الی 27 اسفندما سال جاری در حال برگزاری است.

محسن اقبالی، مدير امور شاهد و ايثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان يزد نیز در این نشست گفت: دهه مبارک فجر بهانه‌ای برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام و انقلاب است.

وی افزود: هرچه در راه تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران تلاش شود، کم است، و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند، کاری ارزشمند است. خانواده شهدا و ایثارگران نقش اساسی و سازنده‌ای در حفظ نظام و انقلاب اسلامی داشته و دارند.

مدير امور شاهد و ايثارگران دانشگاه آزاد اسلامي استان يزد با اشاره به سامانه آموزشيار از همه مسئولان امور شاهد و ايثارگر واحدهای دانشگاهی درخواست کرد نسبت به بررسی وضعيت ايثارگری دانشجويان جامعه هدف الف در خصوص رفع موانع اقدام کنند و ديدار با خانواده شهدا و ايثارگران دانشگاه و شهرستان را از جمله اولويت‌های برنامه‌ای هيئت رئيسه دانشگاه قرار دهند.

انتهای پیام
captcha