انقلاب اسلامی استمرار حرکت انبیای الهی است
کد خبر: 4035636
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
امام‌جمعه یزد:

انقلاب اسلامی استمرار حرکت انبیای الهی است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد گفت: انقلاب اسلامی ایران خواسته‌های اهل بیت(ع) و همه انبیای الهی را محقق کرد که این خواسته حاکمیت الله بود.

آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، امروز، 22 بهمن در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یزد اظهار کرد: انقلاب ما خواسته‌های اهل بیت(ع) و همه انبیای الهی را محقق کرد که این خواسته حاکمیت الله بود.

وی افزود: آنها می‌خواستند مردم در مقابل طاغوت بایستند و در عوض در برابر خدا خضوع و خشوع داشته باشند و این مهم در انقلاب ما محقق شد.

ناصری با بیان اینکه در جنگ تحمیلی ما یک کشور با انقلابی نوپا بودیم و با 50 کشور دنیا مواجه بودیم، افزود: اینکه یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد نشانه لطف خدا و نگاه مثبت خدا به این انقلاب است، بنابراین باید آن را حفظ کنیم و اشتباه و خطای عده‌ای را نباید پای انقلاب گذاشت.

وی تصریح کرد: امروز دنیا گرفتار استکبار است اما ملت ایران از چنگ استکبار رها شده است؛ بنابراین باید قدردان آن باشیم و از آن صیانت کنیم و هرکس به هر طریقی به این انقلاب ضربه بزند، خسران دیده و هم به خود و هم به این مردم آسیب زده است.

امام‌جمعه یزد بیان کرد: ملت ایران تاکنون صبر و استقامت داشته و شک نداشته باشید که خداوند پاسخ صبر آنها را می‌دهد و این دولت نیز با تلاش و توکل به خدا، مشکلات را حل و حق مردم را ادا می‌کند.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ماه رجب ماه استغفار است، گفت: همه ما در زندگی کوتاهی بسیار داریم و نمی‌توانیم بندگی خدا را آن گونه که باید و شاید انجام دهیم و ماه رجب ماهی است که بتوانیم از کوتاهی‌های خود توبه کنیم و معرفت خود را افزایش دهیم. استغفار باید همواره بویژه در ماه رجب بر زبان ما جاری باشد و با خدا مناجات کنیم و از خدا بخواهیم دستگیر ما باشد.

انتهای پیام
captcha