جزئیات اختتامیه پانزدهمین مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) اعلام شد
کد خبر: 4035842
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲

جزئیات اختتامیه پانزدهمین مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) اعلام شد

آیین اختتامیه پانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) دوشنبه، 25 بهمن‌ماه به صورت محدود برگزار می‌شود.

 پانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) به گزارش خبرنگار ایکنا، آیین اختتامیه پانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن علی‌بن ابیطالب(ع) دوشنبه، 25 بهمن‌ماه به دلیل شرایط کرونایی با حضور حداقلی اساتید و فعالان قرآنی و برگزیدگان این دوره برگزار خواهد شد. 

این برنامه که با اجرای سیدوحید مرتضوی، کارشناس‌مجری شبکه قرآن و معارف سیما همراه است با تلاوت جعفر فردی، قاری بین‌المللی قرآن آغاز می‌شود و سپس گروه تواشیح الغدیر به اجرای برنامه می‌پردازند. سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمهدی حائزی‌زاده، کارشناس مذهبی و اجرای ستارگان قرآنی این دوره از مسابقات و مداحی حاجعلی فراهانی از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

این برنامه همزمان از ساعت 14:30 به صورت زنده از صفحه دارالقرآن امام علی(ع) در اینستاگرام به نشانی imamalidarolquran پخش می‌شود. همچنین طی این مراسم به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی از تعدادی از برگزیدگان تجلیل و هدایای سایرین نقدی واریز خواهد شد.

این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و قرائت ترتیل، حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل، مفاهیم سوره‌های یاسین و نور در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد. 

انتهای پیام
captcha