برگزاری محفل قرآنی در گرمخانه مهر منطقه ۵ شهرداری تهران+ فیلم
کد خبر: 4035963
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱

برگزاری محفل قرآنی در گرمخانه مهر منطقه ۵ شهرداری تهران+ فیلم

محفل قرآنی و جشن فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در گرمخانه مهر منطقه ۵ شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش ایکنا، محفل قرآنی و جشن فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در گرمخانه مهر منطقه ۵ شهرداری تهران برگزار شد.

این محفل قرآنی به‌همت شورای عالی قرآن شهرداری تهران، دارالقرآن مرکزی منطقه ۵ و مرکز خدمات اجتماعی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۵ شهرداری تهران برگزار شد.

تلاوت قرآن کریم توسط قاری نوجوان و دو نفر از همشهریان آسیب‌دیده اجتماعی، طرح سؤال و اهدای جوایز به حاضران و همچنین اجرای سرود و تواشیح توسط گروه شمس الهدی از برنامه‌های این محفل قرآنی بود.

در پایان این محفل سیدحسین موسوی بلده، نماینده شورای اسلامی شهر تهران در امور قرآنی و رئیس اجرایی شورای عالی قرآن شهرداری تهران پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید خطاب به حاضرین گفت: تلاوت قرآن کریم برای شما عزیزان جزو بهترین تلاوت‌هایی است که در عمرم انجام دادم و امیدوارم دستگیر بنده در روز قیامت شود، زیرا شما بر گردن همگی ما حق بزرگی دارید و وظیفه تک تک ما کمک به کاهش آلام وارده بر شما و خدمت شایسته به شما گرامیان است.

وی، ضمن تقدیر از فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و قرآنی منطقه ۵، افزود: مجموعه شورای عالی قرآن شهرداری تهران با همکاری سایر مجموعه‌های قرآنی وابسته آمادگی دارد به منظور ارائه برنامه‌های نورانی، امیدبخش و نشاط‌آفرین قرآنی با سایر مناطق و نیز سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران همکاری کند.

انتهای پیام
captcha