اصل مدیریت در جامعه اسلامی بر خدمت به مردم است
کد خبر: 4036627
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

اصل مدیریت در جامعه اسلامی بر خدمت به مردم است

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه اصل مدیریت در جامعه اسلامی بر خدمت به مردم است، گفت: مدیران نباید خود را از دیدارهای مردمی دور نگه دارند و روحیه عدم پاسخگویی به مطالبات را داشته باشند.

 حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی نماینده ولی فقیه در کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان شامگاه گذشته، 25 بهمن‌ماه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار کرد: مدیر باید همواره بر وضعیت کاری نیروهای خود تسلط داشته باشد تا از وقوع هرگونه ناهنجاری و مشکلی پیشگیری کند.

وی افزود: از مدیران درخواست می‌شود که دیدارهای عمومی خود با مردم را افزایش دهند، چراکه در این دیدارهای چهره به چهره مشکلات به خوبی شناسایی می‌شوند و راهکارهای لازم به دست می‌آید.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بیان کرد: برخی از مدیران دولتی در استان کردستان کمترین دیدارها را با مردم دارند که این امر برخلاف آرمان‌ها و خواسته‌های این نظام و انقلاب است.

وی افزود: مدیران نباید خود را از دیدارهای مردمی دور نگه دارند و روحیه عدم پاسخگویی به مطالبات را داشته باشند، مدیری که در جامعه اسلامی در مسند قرار دارد در اصل خدمتگزار مردم محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی یادآور شد: باید در انجام کارها به ویژه در ادارات با توجه به سیره بزرگان دین کارها را انجام دهیم، چراکه داشتن تفکر اسلامی و مردمی باعث تسهیل در امور می‌شود.

انتهای پیام
captcha