سردار مهدوی‌نژاد یار و یاور امامین انقلاب بود
کد خبر: 4037033
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹

سردار مهدوی‌نژاد یار و یاور امامین انقلاب بود

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد عروج ملکوتی سرتیپ دوم پاسدار مهدی مهدوی‌نژاد، فرمانده سابق سپاه استان را تسلیت گفت.

مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سابق سپاه الغدیر استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد در پیامی با تسلیت عروج فرمانده سابق سپاه استان یزد آورده است: «عروج ملکوتی سردار پرافتخار و مجاهد عرصه‌های دفاع از امنیت میهن اسلامی ایران سرتیپ دوم پاسدار مهدی مهدوی نژاد موجب تأسف و تأثر همگان گردید.

این جانباز سرافراز که از مبارزان انقلاب اسلامی و از فرماندهان موفق، پرتلاش و با همت بلند بود و آثار و برکات خوب و ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت که خود از نزدیک شاهد زحمات ایشان در چند استان بودم و فرماندهی آن مجاهد در عرصه‌های مختلف تحسین همگان را در پی داشت از جمله جانشینی معاونت بازرسی سپاه کل کشور، فرماندهی سپاه استان قم و لشکر ۱۷ حضرت علی بن ابی طالب و فرماندهی تیپ ۱۸ الغدیر استان یزد و ... و با خلوص نیت همواره سرباز اسلام و یار و یاور امامین انقلاب بود.

اینجانب عروج شهادت گونه این سردار و جانباز رشید اسلام را به محضر فرمانده کل قوا، پاسداران و همرزمانش، مردم شهید پرور ایران اسلامی و به بیت مکرم بویژه برادران بزرگوارش تسلیت گفته و از خداوند سبحان برای آن سردار گرانقدر علو درجات و همجواری با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام
captcha