مجموعه موشن گرافیک «با هم یاد بگیریم» در ایکنا رونمایی می‌شود
کد خبر: 4037039
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲

مجموعه موشن گرافیک «با هم یاد بگیریم» در ایکنا رونمایی می‌شود

فرهنگسرای رسانه مجموعه تولیدات موشن گرافیک سواد رسانه‌ای با عنوان «با هم یاد بگیریم» را تولید کرده است که یکشنبه در ایکنا رونمایی می‌شود.

به گزارش ایکنا، مجموعه تولیدات موشن گرافیک «با هم یاد بگیریم» تولید جدید فرهنگسرای رسانه است که با مشارکت خبرگزاری بین‌المللی ایکنا رونمایی خواهد شد.

فرهنگسرای رسانه در راستای سیاست کاری خود و آموزش سواد رسانه‌ای در سطح نخبگان و عموم مردم، محصول متفاوتی را با عنوان «با هم یاد بگیریم» تولید کرده است. این محصولات مجموعه‌ای از تجربیات و نظرات تخصصی اساتید رسانه، مدرسان سواد رسانه‌ای کشور و نخبگان این حوزه است که برای ارتقای دانش رسانه‌ای در اختیار عموم قرار می‌گیرد.‌

این مجموعه که در قالب موشن گرافیک تولید شده است، به آموزش تکنیک‌های سواد رسانه‌ای و شیوه استفاده صحیح از رسانه‌ها می‌پردازد.

موضوعاتی که در این محصولات مورد بررسی قرار می‌گیرد شامل چگونگی استفاده کودک از فضای مجازی، رژیم مصرف رسانه‌ای، شایعات در فضای مجازی‌ و مقابله با آن، مضرات اعتیاد به فضای مجازی، تاثیر اخبار منفی موجود در فضای مجازی بر روان شهروندان، تکنیک‌های دریافت اطلاعات صحیح از فضای مجازی، رعایت حریم خصوصی خود و دیگران و ... است.

براساس این گزارش، رونمایی از مجموعه موشن گرافیک «با هم یاد بگیریم» روز یکشنبه یکم اسفندماه از ساعت ۱۰ در خبرگزاری بین‌المللی ایکنا واقع در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، شماره ۸۵ برگزار می‌شود.

همچنین، در این مراسم مدیران عامل فرهنگسرای رسانه و ایکنا و جمعی از اساتید علم سواد رسانه‌ای حضور خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha