عصر دیجیتال و افزایش بهره‌وری + فیلم
کد خبر: 4037499
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

عصر دیجیتال و افزایش بهره‌وری + فیلم

با پیشرفت عصر دیجیتال، مدیران پروژه‌های مختلف می‌توانند با استفاده از ابزار‌های جدید ارتباطی بهره‌وری بیشتری داشته باشند و سود بیشتری کسب کنند.

عصر دیجیتال

به گزارش ایکنا، در آینده‌ای نزدیک، امور تکرارشونده در فرآیند‌های مختلف کسب‌وکار توسط ماشین‌ها انجام می‌شود و باید منتظر خودکار شدن این امور باشیم. در حقیقت حضور ماشین‌ها و استفاده از آن‌ها باعث می‌شود نیروی انسانی از زمان خود به‌صورت بهینه استفاده کرده و به کار‌های مهم‌تری رسیدگی کند.

مدیران چگونه می‌توانند از رشد ابزار‌ها و ماشین‌ها در جهت بهبود و پیشرفت سازمان و یا شرکت گام بردارند؟ مدیران با استفاده از ماشین‌های خودکار می‌توانند بر بخش‌های مختلف کسب‌وکار به‌ویژه مسیر تولید، نظارت و فرآیند‌های مختلف در سازمان را کنترل کنند. این کنترل می‌تواند حتی از راه دور و بدون دخالت انسان باشد.

همچنین با اضافه کردن داده و الگوریتم‌های هوش مصنوعی به ماشین‌ها از راهبرد‌ها و روش‌های مناسب برای انجام امور استفاده کنند. مدیران به‌وسیله موتور‌های تحلیلی پیش‌گو که با استفاده از حسگر‌های مختلف اطلاعات و داده‌های گوناگون را دریافت می‌کنند می‌توانند مشکلات پیش‌ِ رو در هر سیستم را پیش‌بینی کنند؛ در نتیجه راهکار‌های مختلفی برای جلوگیری از وقوع مشکلات جدید پیدا می‌کنند.

مدیران پروژه‌های مختلف، نیز با استفاده از ابزار‌های جدید ارتباطی می‌توانند نظارت بیشتری داشته باشند و نتایج و سود بیشتری به دست آورند. برای مثال می‌توانند از خودکارسازی، برای نظارت بر امور مختلف کسب‌وکار استفاده کنند. اگر این اتفاق در روند کسب‌وکار‌های آینده و سیستم‌های مدیریتی آن‌ها رخ دهد بهره‌وری مدیران تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند.

در همین راستا مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به تهیه کلیپ‌هایی با موضوع فضای مجازی و سواد رسانه‌ای کرده است که در ادامه می‌بینید.

انتهای پیام
captcha