مادر طلبه شهید «سید احمد حسینی» آسمانی شد
کد خبر: 4037667
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰

مادر طلبه شهید «سید احمد حسینی» آسمانی شد

بی‌بی معصومه بیگم حسینی پور، مادر طلبه شهید «سید احمد حسینی» دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مادر طلبه شهید «سید احمد حسینی» آسمانی شدبه گزارش ایکنا از یزد، بی‌بی معصومه بیگم حسینی‌پور، مادر طلبه شهید سید احمد حسینی دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این مادر شهید، صبح امروز، یکم اسفندماه در گلزار شهدای خلدبرین یزد تشییع و به خاک سپرده شد.

آیت‌الله ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با تسلیت درگذشت این مادر شهید در پیامی آورده است: «درگذشت بانوی صبور و مؤمنه حاجیه خانم حسینی‌پور مادر بزرگوار روحانی شهید والامقام سید احمد حسینی موجب تأسف و تأثر شد. 

صلابت و نجابت مادران شهدا برای تمام بانوان این سرزمین بهترین الگو است که با ایمان و اعتقادی راسخ فرزندانی بصیر و شجاع تربیت کرده و در دفاع از انقلاب و اسلام از عزیزان خود گذشته و صبر و شکیبایی اختیار کردند.

اینجانب درگذشت این بانوی مؤمنه را به عموم مردم شریف دارالعباده یزد و به خانواده گرامی ایشان تسلیت گفته و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه مغفوره رحمت واسعه و همجواری با فرزند شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌نمایم.»

یادآور می‌شود سیداحمد حسینی جمال آبادی پنجم فروردین ۱۳۴۸، در شهرستان یزد به دنیا آمد. پدرش اسدالله، کارگر کارخانه بود و مادرش معصومه بیگم نام داشت. تا پایان دوره سطح یک در رشته فقه و کلام اسلامی در حوزه علمیه درس خواند. طلبه بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. نهم اردیبهشت ۱۳۶۵، با سمت تک‌تیرانداز در حین آموزش نظامی در شوشتر بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. پیکر وی را در گلزار شهدای خلدبرین زادگاهش به خاک سپردند.

انتهای پیام
captcha