جشنواره «هنر و ادبیات دینی» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4037780
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱

جشنواره «هنر و ادبیات دینی» در یزد برگزار می‌شود

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از برگزاری بیست و ششمین جشنواره هنر و ادبیات دینی همزمان با سراسر کشور در این دانشگاه خبر داد.

جشنواره هنر و ادبیات دینی محمود تیموری، دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به برگزاری بیست و ششمین جشنواره هنر و ادبیات دینی اظهار کرد: بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت در سه بخش پژوهش، هنر و ادبیات دینی همزمان با سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جشنواره با هدف ترویج و ارج نهادن به آثار هنری و مکتوب دانشگاهیان در زمینه‌های دینی، قرآنی، ادبی و پژوهشی در سه محور و 22 بخش ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه در حال برگزاری است.

تیموری افزود: نفرات برتر پس از داوری و اعلام به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به مرحله کشوری و جشنواره ملی راه می‌یابند و به نفرات برتر در هر رشته در مرحله واحد توسط واحد دانشگاهی و در مراحل کشوری و جشنواره توسط سازمان جوایز و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، نقاشی، عکس، نقاشی‌خط، ثلث و نستعلیق، نگارگری، مشبک، فیلم کوتاه، پویانمایی، معرق و منبت، طراحی پوستر، کانال مجازی، پایان نامه، تلخیص و نقد کتاب، اپلیکیشن و نرم افزار، نمایشنامه نویسی، داستان نویسی و شعر  را از جمله رشته‌های این جشنواره دانست.

وی بیان کرد: موضوعات فرهنگی و قرآنی، مدافعان سلامت، مواسات و کمک‌های مؤمنانه از محورهای بیست و ششمین جشنواره «هنر و ادبیات دینی» تعیین شده که علاقه مندان می‌توانند در سه گروه یاد شده تا امروز، دوم اسفندماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha