اختتامیه مسابقه بین‌المللی «مشکات» 11 اسفند برگزار می‌شود + اسامی فینالیست‌ها
کد خبر: 4038009
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶

اختتامیه مسابقه بین‌المللی «مشکات» 11 اسفند برگزار می‌شود + اسامی فینالیست‌ها

داوری مرحله نیمه‌نهایی مسابقه بین‌المللی قرآن کریم مشکات انجام شد و ۵۰ نفر به فینال این دوره راه یافتند.

به گزارش ایکنا، مرحله نیمه‌نهایی مسابقه بین‌المللی قرآن کریم مشکات از سوی داوران و اساتید قرآنی ازجمله محمدحسین سبزعلی و محمدحسین سعیدیان در بخش صوت و لحن، عباس امام‌جمعه و مهدی قره‌شیخلو در بخش تجوید انجام شد و ۵۰ نفر برتر راه‌یافته به فینال این مسابقه تعیین شدند.
 
در این مسابقه که ویژه آقایان و از چهار آیه اول سوره مبارکه قیامت به تقلید از استاد مرحوم عبدالباسط محمد عبدالصمد برگزار شد، قاریان از ۵۰ کشور ثبت‌نام و در مرحله اول از میان آثار ارسالی ۲۶۲ نفر به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.

براساس اعلام داوران، سطح مسابقه خوب بوده به نحوی که عده بیشتری از نفرات برتر شایسته حضور در فینال بودند، اما به علت تکمیل ظرفیت فقط این تعداد امکان راه‌یابی به مرحله فینال را پیدا کردند. همچنین ظهور پدیده‌های جوان و نوجوان از دیگر محاسن این دوره بوده است.

مرحله فینال(بررسی آثار) چهارشنبه ۴ اسفندماه از ساعت ۱۳ در محل مؤسسه دارتحفیظ القرآن الکریم تهران با قضاوت داوران بین‌المللی از کشور‌های مصر، سوریه و ایران برگزار می‌شود و در نهایت 10 نفر برتر برای مراسم اختتامیه دعوت خواهند شد.

مراسم اختتامیه چهارشنبه، ۱۱ اسفندماه، ساعت ۱۵ در شهر مقدس قم و در شبستان حرم حضرت فاطمه معصومه(س)، به علت رعایت مسائل بهداشتی بدون حضور عموم و تنها با حضور 10 نفر برتر به همراه خانواده‌های این افراد برگزار خواهد شد.
 
اختتامیه این مسابقه به صورت زنده از اینستاگرام مشکات با آی دی MQMeshkat.ir@ و اینستاگرام خبرگزاری بین‌المللی قرآن ایکنا پخش خواهد شد.

اسامی ۵۰ نفر راه‌یافته به مرحله فینال مسابقه بین‌المللی فرازخوانی قرآن کریم مشکات به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است.
اسامی نفرات برتر راه یافته به مرحله فینال مسابقه بین‌المللی فرازخوانی مشکات اعلام شد
انتهای پیام
captcha