یک زندانی در چهارمحال‌وبختیاری به آغوش خانواده بازگشت
کد خبر: 4038096
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
به همت هیئت یازینب(س) شهر بن

یک زندانی در چهارمحال‌وبختیاری به آغوش خانواده بازگشت

مدیر ستاد دیه چهارمحال‌وبختیاری از آزادی یک زندانی نیازمند جرائم غیر عمد به همت هیئت یازینب(س) شهر بن و در قالب «طرح هر هیئت، یک آزادی» خبر داد.

آزادی زندانیان جرائم غیر عمد چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندانهای استان، مجید صیادی، مدیر ستاد دیه چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با همکاری هیئت‌های مذهبی «طرح هر هیئت، یک آزادی» با هدف آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و نیازمند در استان پیگیری و اجرا می‌شود.

صیادی در ادامه ضمن تجلیل و تمجید از فعالیت‌های نیکوکارانه هیئت مذهبی یا زینب(س) شهر بن، گفت: استان مذهبی چهارمحال و بختیاری با داشتن هیئت‌های فعال و مردمانی نیک‌اندیش می‌تواند سنت حسنه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد توسط محافل مذهبی را به یک فرهنگ عمومی در کشور تبدیل کند.

مدیر ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند افزود: هیئت یا زینب و خیرین شهر بن با جمع‌آوری مبلغ 140 میلیون ریال زمینه آزادی مددجوی 63 ساله و نیازمند جرائم مالی را فراهم آوردند.

صیادی ابراز امیدواری کرد: دیگر هیئات مذهبی استان و علاقه‌مندان به خاندان عترت و طهارت(ع) می‌توانند در قالب طرح هر هیئت، یک آزادی موجبات آزادی دیگر مددجویان جرائم غیر عمد را فراهم آورند.

انتهای پیام
captcha