دوازدهمین همایش «قرآن، کتاب انقلاب» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4038768
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۴

دوازدهمین همایش «قرآن، کتاب انقلاب» در یزد برگزار می‌شود

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان یزد از برگزاری دوازدهمین همایش «قرآن؛ کتاب انقلاب» با حضور استاندار یزد خبر داد.

دوازدهمین همایش «قرآن، کتاب انقلاب» در یزد برگزار می‌شودحجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان یزد، از برگزاری دوازدهمین همایش «قرآن، کتاب انقلاب» در این استان خبر داد و اظهار کرد: این همایش که قرار بود امسال روز جمعه، ۱۵ بهمن‌ماه در ایام الله دهه فجر در محل مسجد ملااسماعیل به صورت حضوری و با تلاوت مهدی شایق، قاری بین‌المللی برگزار شود، به دلیل شرایط حاد کرونایی لغو شد.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله این همایش در روز 11 اسفندماه ساعت 12:30 با حضور مهران فاطمی، استاندار یزد و اعضای شورای فرهنگ عمومی در محل سالن منتظر قائم استانداری یزد برگزار خواهد شد.

مطهریان افزود: در این همایش که با سخنرانی نمایندگان جامعه قرآنی همراه خواهد بود، مهدی شایق، قاری بین‌المللی کشور به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید خواهد پرداخت.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان یزد یادآور شد: دوازدهمین همایش «قرآن، کتاب انقلاب» با حضور مدیران مؤسسات قرآنی استان، قاریان و حافظان، استاندار یزد و اعضای شورای فرهنگ عمومی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha