زمان مرحله نهایی پنجمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت اعلام شد
کد خبر: 4039942
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰

زمان مرحله نهایی پنجمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت اعلام شد

مرحله نهایی پنجمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت 15 تا 17 اسفندماه در جوار حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

شوق تلاوتحسین مقدم‌کیا، دبیر اجرایی مسابقات شوق تلاوت در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، اظهار کرد: طی تدابیر اندیشیده شده و به دلیل روند صعودی شیوع امیکرون، مرحله ‌نهایی 15 تا 17 اسفندماه در مشهد مقدس برگزار می شود.


بیشتر بخوانید:


وی درباره حضوری و یا غیرحضوری بودن این مرحله، بیان کرد: در تلاش هستیم که این مسابقات را به صورت حضوری و با راه یافتگان به این مرحله با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم اما با توجه به پیک سفرهای پایانی سال شاید در زمینه تهیه بلیط برای متسابقان با مشکل روبرو باشیم که در این صورت و به دلیل حفظ سلامت متسابقان، این مرحله از رقابت ها نیز به صورت غیرحضوری و تنها با حضور داوران در جوار حرم رضوی برگزار شود.

یادآور می شود، مرحله نیمه نهایی پنجمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت ویژه تمامی نوجوانان قرآنی سراسر کشور در گروه سنی ۱۰ تا ۱۶ سال و همچنین تمامی فراگیران طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع) و با رقابت ۱۶۷ شرکت‌کننده بر مبنای تقلیدی‌خوانی به سبک‌های یکی از قراء مصری عبدالباسط، منشاوی، مصطفی اسماعیل و سبک غیر تقلیدی، هفتم و هشتم بهمن‌ماه برگزار شد.

اسامی برگزیدگان.

پنجمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت به همت ستاد اجرایی طرح تلاوت شباب‌الرضا و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با مشارکت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

کانال رسمی اخبار پنجمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت در پیام‌رسان ایتا به نشانی  eitaa.com/shoghe_telavat_۵ و در آپارات به نشانی https://www.aparat.com/shoghetelavat  قرار دارد.

انتهای پیام
captcha