آغاز پویش سراسری «اهدای خون در اعیاد شعبانیه» در کرمان
کد خبر: 4040544
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲

آغاز پویش سراسری «اهدای خون در اعیاد شعبانیه» در کرمان

مدیرکل انتقال خون استان از راه‌اندازی پویش سراسری «اهدای خون در اعیاد شعبانیه» در کرمان خبر داد و گفت: به دلیل نزدیک شدن تعطیلات نوروزی نیاز به همراهی مردم شریف دیار کریمان برای افزایش ظرفیت‌های ذخایر خون استان داریم.

پویش اهدای خون در اعیاد شعبانیه

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی انتقال خون، ایرج شکوهی، مدیرکل انتقال خون استان کرمان از راه‌اندازی پویش سراسری «اهدای خون در اعیاد شعبانیه» همزمان با فرا رسیدن ایام شعبانیه و ولادت با سعادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل‌العباس(ع)، امام زین‌العابدین‌(ع) و روز پاسدار، جانباز و روز جوان در انتقال خون استان کرمان خبر داد.

وی ضمن دعوت از عموم مردم علی‌الخصوص پاسداران و خانواده شهدا و جانبازان برای اهدا خون بیان کرد: این عزیزان با اهدا خون خود می‌توانند نقش مهمی در فرهنگ سازی این مقوله انسانی و اجتماعی و ترغیب قشرهای مختلف به ویژه جوانان به این امر خداپسندانه داشته باشند.

شکوهی افزود: با توجه به شروع موج ششم کرونا و ایام پایانی سال با کمبود ذخائر خون مواجه گشته و به دلیل نزدیک شدن تعطیلات نوروزی نیاز به همراهی مردم شریف دیار کریمان به ویژه جوانان برای افزایش ظرفیت‌های ذخایر خون استان داریم تا بتوانیم جواب‌گوی تامین خون بیماران عزیز مخصوصا بیماران تالاسمی در تعطیلات پیش‌رو باشیم.

وی تاکید کرد: تمام دستورالعمل‌های بهداشتی کرونا در پایگاه‌های انتقال خون سراسر استان رعایت می‌شود و جای هیچ نگرانی برای اهداکنندگان خون وجود ندارد و کلیه عزیزانی که شرایط اهدای خون را دارا می‌باشند، با همراه داشتن کارت ملی می‌توانند با حضور در مراکز اهداء خون سراسر استان یاریگر ما در تامین خون سالم برای بیماران باشند.

پویش سراسری «اهدای خون در اعیاد شعبانیه» از سوم ماه شعبان آغاز و تا پایان این ماه ادامه دارد.

 

انتهای پیام
captcha