پاسداران با تأسی از فرهنگ عاشورا از حریم انقلاب صیانت می‌کنند
کد خبر: 4040607
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳

پاسداران با تأسی از فرهنگ عاشورا از حریم انقلاب صیانت می‌کنند

استاندار یزد گفت: پاسداران دلاور انقلاب اسلامی با تأسی از فرهنگ متعالی عاشورای حسینی، تمام هستی خویش را در صیانت و پاسداری از حریم انقلاب و اسلام ناب فدا کرده‌اند.

مهران فاطمی، استاندار یزد به گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد با صدور پیامی اعیاد شعبان المعظم و روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.

وی در این پیام آورده است: «آغازین روزهای حلول ماه مبارک شعبان المعظم، مصادف است با اعیاد موفور السرور میلاد سید الشهدا حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و ولادت پرچمدار حریت و آزادگی، حضرت ابوالفضل العباس(ع) که با انتخابی حکیمانه به ترتیب به روز پاسدار و روز جانباز نامگذاری شده است.

پاسداران دلاور انقلاب اسلامی با تأسی از فرهنگ متعالی عاشورای حسینی، چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران پس از آن، تمام هستی خویش را در راستای تحقق آرمان‌های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی، سر افرازی میهن عزیز اسلامی، صیانت و پاسداری از حریم انقلاب و اسلام ناب و دفاع از آحاد مردم مسلمان و غیور این مرز و بوم مقدس فدا کرده و از هیچ جانفشانی در مسیر الهی خدمت به مردم فرو گذار نکرده اند که حقیقتاً شایسته تجلیل و شکرگزاری است.

... و اما جانبازی برای کسب رضایت حضرت حق، از عالی ترین درجات قرب الهی است که نمونه درخشان و فروزنده آن را در دوران دفاع مقدس به زیباترین وجه ممکن از عزیزترین فرزندان این مرز و بوم شاهد بودیم. امروز نیز جانبازان سرافراز عطر یاد و خاطره شهدای گرانقدر را در جامعه می‌پراکنند و خود، به تنهایی جلوه باشکوه و تجسم بی بدیل فرهنگ ایثار و شهادتند.

اینجانب با تبریک فرا رسیدن اعیاد خجسته ماه مبارک شعبان المعظم،  ولادت سراسر نور و رحمت حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) را به آحاد مردم شریف استان دارالعباده و دارالعلم یزد به ویژه پاسداران رشید و دلاور و جانبازان سرافراز صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کرده و موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای گرانقدر و در راستای آرمان‌های بلند امام راحل(ره) و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام
captcha