دانشجویان یزدی به مناطق جنگی جنوب اعزام شدند
کد خبر: 4040835
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

دانشجویان یزدی به مناطق جنگی جنوب اعزام شدند

همزمان با سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع) و با حضور جمعی از مسئولان استان نخستین گروه راهیان نور دانشجویی یزد به مناطق جنوب اعزام شدند.

دانشجویان یزدی به مناطق جنگی جنوب اعزام شدندبه گزارش ایکنا از یزد، همزمان با سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع) و با حضور جمعی از مسئولان استان نخستین گروه راهیان نور دانشجویی یزد به مناطق جنوب اعزام شدند.

علی فتاحی بافقی، مسئول بسیج دانشجویی امام رضا دانشگاه آزاد اسلامی یزد در این مراسم اظهار کرد: در قالب این اعزام 500 نفر از دانشجویان خواهر استان یزد، در قالب 12 دستگاه اتوبوس به این مناطق جنگی اعزام شدند که سه دستگاه اتوبوس از محل دانشگاه آزاد یزد تأمین شد.

وی هدف از برگزاری اردو‌های راهیان نور را آشنایی دانشجویان با رشادت‌ها و دلیری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اعلام کرد و بی‌شک حضور مستقیم و بی‌واسطه در سرزمین راهیان نور و مناطق جنگی دوران هشت سال دفاع مقدس، حس مخاطب را بر می‌انگیزد که با هیچ گونه ادبیات گفتاری و نوشتاری قابل وصف نیست.

سخنرانی علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، سرهنگ نوری‌زاده معاون هماهنگی سپاه الغدیر استان و محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد، اجرای گروه سرود عاشقان ولایت استان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

یادآور می‌شود اردوی راهیان نور دانشجویان برادر و اعزام به مناطق جنگی جنوب کشور، در قالب دو دستگاه اتوبوس ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد یزد فردا، دوشنبه در سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha