دومین مجمع جلسات قرآن استان تهران یادبود مرحوم حسن صفری برگزار می‌شود
کد خبر: 4041376
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷

دومین مجمع جلسات قرآن استان تهران یادبود مرحوم حسن صفری برگزار می‌شود

دومین مجمع جلسات قرآن استان تهران یادبود مرحوم حسن صفری بیستم اسفند‌ماه در تهران برپا می‌شود.

به گزارش ایکنا، دومین مجمع جلسات قرآن استان تهران، جمعه، بیستم اسفندماه در راستای همدلی و حمایت مردمی، در قالب جلسات سه هفته یک‌بار با حضور جمعی از اساتید قرآنی و قاریان ممتاز و بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.

این جلسه ویژه یادبود مرحوم حسن صفری، چهره فعال حوزه تواشیح و هم‌سرایی قرآن است که چندی پیش بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.

دومین مجمع جلسات قرآن استان تهران بیستم اسفند‌ماه در حسینیه صاحب الزمانی‌ها واقع در تهران، نرسیده به تقاطع خیابان ولیعصر(عج) و خیابان مولوی از ساعت ۱۳:۳۰ تا اذان مغرب برپا می‌شود.

نخستین مجمع جلسات قرآن استان تهران هشتم بهمن‌ماه با حضور جمعی از اساتید قرآنی و قاریان ممتاز و بین‌المللی ازجمله حمید شیخ‌زاده، مهدی کرامتی، مسعود نوری، سیدحسین موسوی‌بلده، داوود جعفری، محمدرضا ابوالقاسمی، علی صالحی متین، جعفر فردی، محمد پورعاشوری، محسن قاسمی، مسعود سیاح‌گرجی، مهدی نادی و علاقه‌مندان به این عرصه در حسینیه صاحب الزمانی‌های تهران برگزار شد.

ازجمله اهداف راه‌اندازی این مجمع استفاده از ظرفیت بالقوه و بالفعل جلسات قرآن تهران در مجمع و حمایت از این ظرفیت‌ها در قالب حمایت‌های رفاهی، اجتماعی، تبلیغی و ترویجی و معرفی شاگردان و نخبگان هر جلسه به عموم مردم و سایر اساتید استان و کشور و همچنین ایجاد یکپارچگی و همدلی مضاعف بین جلسات استان در چارچوب حمایت‌های مردمی است.

انتهای پیام
captcha