دیدار مسئولان دانشکده قرآنی میبد با مدیرکل اوقاف استان
کد خبر: 4041544
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲

دیدار مسئولان دانشکده قرآنی میبد با مدیرکل اوقاف استان

مسئولان دانشکده علوم قرآنی میبد با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد دیدار کردند و در زمینه مسائل مربوط به این دانشکده بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

دیدار مسئولان دانشکده قرآنی میبد با مدیرکل اوقاف استانبه گزارش ایکنا از یزد، مسئولان دانشکده علوم قرآنی میبد، امروز، 17 اسفندماه با حجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد دیدار کردند و در زمینه مسائل مربوط به این دانشکده بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

مجتبی محمدی مزرعه‌شاهی، رئیس دانشکده علوم قرآنی میبد در این نشست با تقدیر از زحمات محمدزاده، رئیس اوقاف شهرستان میبد و مدیرکل اوقاف استان، پیرامون مسائل وقفی و خوابگاه‌ دانشجویی جدیدالتأسیس مواردی را عنوان کرد.

مصطفی دهقانی، مدیر جدید اداری و مالی دانشکده علوم قرآنی میبد نیز در این نشست با ابراز خرسندی از حضور در جلسه و آشنایی با همکاران اوقافی خواستار تعامل هر چه بیشتر و سازنده دانشکده با اداره کل اوقاف و امور خیریه شد.

حجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد نیز در این نشست مسائل پیش روی استان در خصوص جذب اعتبار جدید جهت انشعابات را مطرح و ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک جذب خوابگاه و تحویل دانشکده شود.

اجورات معوق و پذیره‌های دانشکده از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تمامی موارد مطرح شده طبق  نظر کارشناسی آماده و جهت حل و فصل به دانشکده میبد تحویل داده شود.

در پایان این نشست مقرر شد، این جلسات در سال آینده به طور مستمر ادامه یابد و اداره کل پشتیبانی لازم در همه امورات بیشتر روی دانشکده میبد را داشته باشد.

انتهای پیام
captcha