تجلیل از برگزیدگان جشنواره ملی «ایثار» در یزد
کد خبر: 4041554
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹

تجلیل از برگزیدگان جشنواره ملی «ایثار» در یزد

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استان از برگزیدگان جشنواره ملی «ایثار» در یزد هم‌زمان با سراسر کشور تجلیل شد.

برگزیدگان جشنواره ملی ایثار در یزد تجلیل شدندبه گزارش ایکنا از یزد، در مراسمی، 17 اسفندماه با حضور جمعی از مسئولان استان از برگزیدگان جشنواره ملی «ایثار» در یزد تجلیل شد.

علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: خانواده شهدا و ایثارگران یزد همواره در سطح کشور درخشیده‌اند و پرچم افتخار استان در زمینه‌های مختلف از جمله جشنواره‌های علمی و پژوهشی به اهتزاز درآورده‌اند.

عزیزی با تقدیر از بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئولان دانشگاه‌های استان افزود: اینکه از مجموع 45 برگزیده در سطح کشور 5 نفر از استان یزد هستند، شایسته تقدیر است که نشان‌دهنده همت بالای دانشجویان و مدیریت صحیح بنیاد و دانشگاه است.

یادگار شهید محمدحسین عزیزی پناه تأکید کرد: خانواده‌های شاهد و ایثارگر همواره در زمینه‌های مختلف پیشتاز بوده‌اند و بنده کسب این افتخارات به‌ویژه در جشنواره‌های علمی را به آنان و جامعه ایثارگری استان تبریک می‌گویم.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به ضایعه درگذشت مرحوم غلامحسین دشتی، رئیس شورای شهر یزد، فقدان ایشان را به عموم شهروندان دارالعباده تسلیت گفت و افزود: ایشان انسانی وارسته، مؤمن و انقلابی بود که در عمر پرافتخار خود لحظه‌ای قرار نگرفت و معلم اخلاق همه ما بود.

انتهای پیام
captcha