نشست تفسیر قرآن مدیران استان یزد برگزار شد
کد خبر: 4042440
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸

نشست تفسیر قرآن مدیران استان یزد برگزار شد

نشست تفسیر قرآن کریم مدیران استان یزد به مناسبت 22 اسفندماه، روز بزرگداشت شهدا به میزبانی بنیاد شهید و امورایثارگران برگزار شد.

نشست تفسیر قرآن مدیران استان یزد برگزار شدبه گزارش ایکنا از یزد، نشست تفسیر قرآن کریم به مناسبت 22 اسفندماه، روز بزرگداشت شهدا و با حضور مدیران استان به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در مسجد روضه محمدیه(حظیره) یزد برگزار شد.

آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد در این مراسم با تفسیری بخش‌هایی از قرآن کریم اظهار کرد: خداوند متعال قرآن را با هدف ارائه یک مدل از نظام اخلاقی، تربیتی و آموزشی بر اساس مفاهیم اخلاقی نازل کرده است.

ناصری با تشریح مبانی و روش‌های برگرفته از دین مبین اسلام گفت: اصلی‌ترین هدف تربیتی قرآن و اسلام قرب به خداوند متعال است و مطابق با این آموزه‌ها، مبانی توحید، فطرت، اختیار، معرفت پذیری انسان تبیین می‌شود.

وی تصریح کرد: قرآن کریم به همه‌ ابعاد اخلاق فردی، اجتماعی و زیست‌محیطی توجه دارد، بنابراین برای دستیابی به اخلاقی صحیح و کارآمد، می‌توان از قرآن کریم الگو گرفت.

در این مراسم و با حضور آیت‌الله ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، حجت‌الاسلام عباس زارع مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مدیران استان سرود «رنگ پرواز» که با مشارکت گروه‌های سرود میثاق یزد، بچه‌های مسجد یزد، مهد یاران و گروه سرود عاشقان امام یزد تهیه‌ شده، رونمایی شد.

یادآور می‌شود نشست تفسیر قرآن کریم مدیران استان یزد روز شنبه هر هفته به میزبانی یکی از  دستگاه‌های اداری استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha