«سفر بیستم» در آستانه نیمه شعبان منتشر شد
کد خبر: 4042775
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

«سفر بیستم» در آستانه نیمه شعبان منتشر شد

در آستانه میلاد حضرت ولیعصر (عج) و عید نیمه شعبان، کتاب «سفر بیستم» به قلم نرجس شکوریان‌فرد و به همت انتشارات عهد مانا روانه بازار کتاب شد.

سفر بیستم

به گزارش ایکنا، «سفر بیستم» کتابی روایتی از  تلاش علی‌بن‌مهزیار برای رسیدن به امام زمان (عج) به قلم نرجس ‌شکوریان‌فرد است که انتشارات عهد مانا در 108 صفحه منتشر کرده است.

کتاب «سفر بیستم»، روایت شیدایی علی بن‌مهزیاری اهوازی است که در تلاش برای رسیدن به امام زمان (عج) بیش از بیست‌بار تن به سفر زد و از اهواز تا مکه بیابان‌ها و راه‌های پرخطر را سپری کرد. علی بن‌مهزیار از امامان پیشین روایت شنیده بود که حج بی امام و بی‌معرفت امام ناتمام است.

او برای رسیدن به امام، خود را شبیه امام کرد. همه آن‌چه از امام به او رسیده بود، خواند و فهمید و در نهایت، در بیستمین سفر خود به وصال رسید و تازه آنجا فهمید چقدر دیر کرده و فهمید که منتظر واقعی، خود امامند و دیگران به خیال انتظار هستند.شیدایی علی‌بن‌مهزیار و داستان وصالش، الگویی است برای خوب زیستن و خوب رفتن؛ این ماجرا را نرجس شکوریان‌فرد در کتاب «سفر بیستم» روایت کرده و انتشارات عهد مانا آن را در 108 صفحه و بهای 28 هزار تومان منتشر کرده است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ساکت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۸:۱۷
0
2
من مطالعه کردم
فوق العاده ست
مخصوصاً سفر بیستم
و لحظه وصال با امام ...
ان شاء الله ما هم به وصال برسبم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۹:۵۲
0
2
بسیار کتب پر محتوا و جذابی هستن، خصوصا برای قشر جوان ونوجوان، کشش محتوایی بسیار عالی، متن روان وجذاااااب، ب شخصه پیشنهاد میکنم که بخونیدشون، پشیمون نمیشید
captcha