دانشگاهیان یزد پس از 48 ماه وقفه به عتبات عالیات اعزام شدند
کد خبر: 4043579
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵

دانشگاهیان یزد پس از 48 ماه وقفه به عتبات عالیات اعزام شدند

پس از 48 ماه وقفه به علت شیوع ویروس منحوس کرونا، بیست و دومین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات با مشایعت خادمان آستان قدس رضوی در مسجد امام حسین(ع) دانشگاه یزد صورت گرفت.

دانشگاهیان یزد پس از 48 ماه وقفه به عتبات عالیات اعزام شدندبه گزارش ایکنا از یزد، پس از 48 ماه وقفه به علت شیوع ویروس منحوس کرونا، بیست و دومین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات با مشایعت خادمان آستان قدس رضوی در مسجد امام حسین(ع) دانشگاه یزد صورت گرفت.

دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه یزد اعلام کرد: با توجه به اینکه شرایط این اعزام‌ها نسبت به قبل تفاوت داشته و زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افرازی برای این مهم دارای کاستی‌ها و ایراداتی بوده است، لذا با تلاش‌ها و پیگیری‌های مسئولان در ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان مرکز، سهمیه 12 کاروان در قالب 3 اعزام 120 نفره به استان یزد اختصاص پیدا کرد لذا اولین اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات نیمه اسفندماه امسال در قالب سه کاروان و با یک پرواز انجام شد.

این اعزام با برگزاری مراسمی به عنوان مراسم بدرقه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی حرزاده رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان استان و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه یزد و با برگزاری برنامه تبرک جستن زائران به پرچم گنبد علی بن موسی الرضا با حضور خادمیاران رضوی برگزار شد.

یادآور می‌شود سه اعزام دیگر از استان یزد در تاریخ‌های 28 اسفندماه جاری و یکم و ششم فروردین سال آینده انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha