آغاز فعالیت قرارگاه‌های نوروزی پلیس در یزد
کد خبر: 4044300
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰

آغاز فعالیت قرارگاه‌های نوروزی پلیس در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد از آغاز فعالیت قرارگاه نوروزی از 27 اسفندماه خبر داد و گفت: به موازات فعالیت این قرارگاه، قرارگاه‌های فرعی نیز با مسئولیت پلیس‌های تخصصی فعالیت خواهند کرد.

سردار بهدانی فرد، فرمانده انتظامی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سردار بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی استان یزد، 28 اسفندماه در اولین جلسه قرارگاه نوروزی این نهاد اظهار کرد: با یاری خداوند متعال و تلاش همکاران کم حادثه‌ترین چهارشنبه آخرسال را شاهد بودیم که موجب رضایت مردم و مسئولان شد.  

وی افزود: قرارگاه نوروزی از 27 اسفندماه تا 13 فروردین ماه فعال خواهد بود و به موازات فعالیت این قرارگاه، قرارگاه‌های فرعی نیز با مسئولیت پلیس‌های تخصصی فعالیت خواهند کرد.

بهدانی‌فرد با بیان اینکه در تمام شهرستان‌ها قرارگاه نوروزی ویژه همان شهرستان فعالیت خواهد داشت تصریح کرد: تأمین نظم، امنیت و آرامش مردم به ویژه مسافران نوروزی و پاسخگویی سریع و دقیق به مردم از اهداف اصلی راه اندازی این قرارگاه است.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه ایام عید، روزهایی برای شادی مردم عزیز استان است افزود: تأمین امنیت مطلوب و پیشگیری از هر گونه جرائم احتمالی از اولویت‌های پلیس است.

وی بیان کرد: با پوشش انتظامی و اطلاعاتی در سطح شهرها برای حفظ امنیت شهروندان و مسافران نوروزی برنامه‌های خوبی پیش بینی شده است و پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت و کسانی که قوانین و هنجارها را رعایت نمی‌کنند برابر قانون برخورد خواهد کرد. 

رئیس پلیس استان ادامه داد: یزد با توجه به قرار داشتن در مسیر مسافران نوروزی و کریدور شمال به جنوب، محل حضور خیل عظیم مسافران از جمله همکاران گرامی است، لذا فرماندهی انتظامی استان به جهت ارج نهادن به خدمات بی‌شائبه کارکنان خدوم ناجا و رفاه حال خانواده محترم آنان همانند سنوات گذشته اقدام به راه اندازی ستاد اسکان نوروزی کرده است.

بهدانی‌فرد گفت: پلیس راهور و راه تمام تلاش خود را برای حفظ نظم و امنیت ترافیک جاده‌ها و خیابان‌ها به کار گیرند تا شاهد کمترین حوادث ترافیکی در سطح استان باشیم.

انتهای پیام
captcha