برنامه‌های نوروزی شهرداری یزد با رویکرد فرهنگی قابل تقدیر است
کد خبر: 4044429
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳

برنامه‌های نوروزی شهرداری یزد با رویکرد فرهنگی قابل تقدیر است

استاندار یزد گفت: قرارگیری مسائل فرهنگی به عنوان مسئله‌ای مهم در بین موضوعات متعدد حوزه کار شهرداری، یک امتیاز و اقدام بسیار ارزنده بوده و شایسته تقدیر است.

برنامه‌های نوروزی شهرداری یزد با رویکرد فرهنگی قابل تقدیر استبه گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد، 29 اسفندماه در آیین آغاز طرح‌های نوروزی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، ضمن قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های این سازمان اظهار کرد: در این مدت اقدامات بسیار خوب، ارزشمند و گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف فرهنگی در حال انجام است که نمود آن به خوبی در سیما و منظر شهر قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد همیشه عملکرد برجسته و متفاوتی نسبت به سایر سازمان‌های شهرداری داشته است گفت: قرارگیری مسائل فرهنگی به عنوان مسئله‌ای مهم در بین موضوعات متعدد حوزه کار شهرداری، یک امتیاز و اقدام بسیار ارزنده بوده و شایسته تقدیر است.

استاندار یزد ادامه داد: امید است پروردگار متعال محصول اقدامات و فعالیت‌های تلاشگران این سازمان را تبدیل به عمل صالح ماندگار کند.

فاطمی در پایان بر اهتمام بیشتر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد جهت کیفی سازی و تنوع بیشتر برنامه های این سازمان در سال ۱۴۰۱ تأکید کرد.

حجت‌الاسلام مجتبی صداقت، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، برنامه‌های متعدد و متنوع این سازمان در تعطیلات نوروز را تشریح کرد.

انتهای پیام
captcha