بسیج و سپاه در تأمین امنیت تعطیلات نوروز همکاری کنند
کد خبر: 4044770
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۹

بسیج و سپاه در تأمین امنیت تعطیلات نوروز همکاری کنند

استاندار یزد گفت: نیروهای بسیج و سپاه در کنار دستگاه‌های دیگر باید در تأمین امنیت جاده‌ای و بهداشتی همکاری داشته باشند.

مهران فاطمی، استاندار یزد به‌ گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد، 3 فروردین ماه در بازدید سرزده از ستاد خدمات سفر استان با تأکید بر اینکه سلامت مسافران و گردشگران در اولویت است، اظهار کرد: گردشگری پس از دو سال رکود باید با رعایت تمام پروتکل‌های ایمنی رونق و توسعه یابد، لذا لازم است در خصوص این مسئله تمام دستگاه‌های ذی‌ربط اهتمام کنند.

استاندار یزد ضمن تقدیر از پویایی ستاد خدمات سفر استان گفت: نیروهای بسیج و سپاه در کنار دستگاه‌های دیگر باید در تأمین امنیت جاده‌ای و بهداشتی همکاری داشته باشند.

وی ادامه داد: ایجاد خاطره خوب برای گردشگران یکی از مواردی است که باید مورد توجه باشد، چرا که تجربه خوب گردشگر را برای چندمین بار راهی یزد خواهد کرد.

فاطمی تصریح کرد: خوشبختانه بازدید امروز از مرکز پاسخگویی و ستاد سفر نشان داد که همه با تمام توان مشغول به کار هستند، متقابلاً نیز انتظار داریم گردشگران در حفظ سلامتی خود و همشهریان ما بکوشند.

استاندار یزد بابیان اینکه اقتصاد گردشگری باید در آینده، سهم بسیار بیشتری از اقتصاد یزد را به خود اختصاص دهد، گفت: باید گردشگری بتواند اقتصاد اول یزد شود لذا تا آن زمان گام‌های زیادی داریم و لازم است از اولین قدم‌هایمان پس از دو سال رکود کرونایی، محکم و با درایت باشیم.

انتهای پیام
captcha