ارائه خدمات پزشکی به بیماران نیازمند حرکتی در مسیر رضایت الهی است
کد خبر: 4045126
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷

ارائه خدمات پزشکی به بیماران نیازمند حرکتی در مسیر رضایت الهی است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد با اشاره به خدمات مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا، گفت: ارائه خدمات پزشکی به بیماران نیازمند حرکتی در مسیر رضایت الهی است.

آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، امروز، ششم فروردین‌ماه در جلسه امدادگران عاشورا، اظهار کرد: این مؤسسه ملجأیی برای بندگان خدا است که راه چاره برای آنها بسته شده و خدمت به بندگان خدا، حرکت در مسیر رضایت الهی است.

وی بیان کرد: خدماتی که در مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا ارائه می‌شود، بی‌شک مورد رضایت خداوند متعال و سیره اهل بیت(ع) و همه اوصیای الهی است. هر کسی عشق بیشتری به خدا دارد عشق بیشتری به بندگان خدا نیز دارد و اگر کسی به اسم خدمت، سبب دل‌شکستگی بندگان خدا شود، کار او هیچ ارزشی ندارد بر این اساس کار باید برای خدا باشد.

ناصری ادامه داد: همه ما باید سیره امام خمینی(ره) را پیش گیریم و همانند او حتی برای رضای خدا حرف بزنیم و نیت خود را برای خدا خالص کنیم. در اقداماتی نظیر فعالیت‌های مؤسسه امدادگران عاشورا، برکات و عنایات خدا و سعادت دنیا و آخرت وجود دارد و امیدواریم این حرکات ادامه پیدا کند.

امام‌جمعه یزد بیان کرد: این اقدامات زمینه‌ساز ظهور است و وقتی دل‌ها یکی شود و کارها را برای رضایت خدا انجام دهیم، خداوند حجت خود روی زمین را می‌فرستد.

سردار نصرالله فتحیان، مدیرعامل خیریه امدادگران عاشورا نیز در این نشست با بیان اینکه امدادگران عاشورا محلی برای رسیدگی به بیماران نیازمند است، اظهار کرد: این خدمت عاشقانه از 20 سال پیش با توسل به حضرت زهرا(س) آغاز شد و خدا را شاکر هستیم که رهبر معظم انقلاب نیز این اقدام را تأیید و حمایت کردند و نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها هدایت این کار را در بسیاری از استان‌های بزرگ بر عهده گرفتند و هم بر آن نظارت دارند و هم پشتیبانی می‌کنند.

وی افزود: یزد نیز از استان‌های پیشتاز در این زمینه است و امیدواریم با فعالیت فرمانده سپاه الغدیر استان یزد و هدایت‌های آیت الله ناصری امام جمعه یزد، این فعالیت‌ها بهبود و ارتقا یابد.

سردار رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید، اظهار کرد: امیدواریم امسال بتوانیم سرباز خوبی برای ولایت باشیم. موضوع امدادگران عاشورایی با پیگیری بیشتری از سوی سپاه الغدیر در استان یزد پیگیری می‌شود و با توجه به اینکه ساختمان علامه مصباح در کنار سپاه الغدیر ساخته شده است، بسیج اقشار به این محل انتقال می‌یابد و امدادگران عاشورایی در بلوار شهید صدوقی مستقر می‌شود.

پورشمسی اظهار کرد: امیدوارم با راهنمایی‌های امام‌جمعه یزد و سردار فتوحی فرمانده سابق سپاه الغدیر یزد، مأموریت‌های امدادگران عاشورایی را بهتر از گذشته دنبال کنیم.

یادآور می‌شود، در این مراسم از تلاش‌های سردار اکبر فتوحی که چندین سال ریاست هیئت مدیره امدادگران عاشورا را بر عهده داشت تجلیل و این مسئولیت به سردار رضا پورشمسی واگذار شد.

مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا به همت جمعی از فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس راه‌اندازی شده و شعب آن در استان‌ها نیز از چند سال پیش ایجاد شد و به نیازمندان خدمات درمانی، بهداشتی، تشخیصی و مشاوره ای ارائه می‌شود. در استان یزد حکم ریاست هیئت امنای این مؤسسه توسط سردار فتحیان به آیت‌الله ناصری اعطا شد.

انتهای پیام
captcha