فرهنگ دارالعباده در ماه رمضان احیا می‌شود
کد خبر: 4045595
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵

فرهنگ دارالعباده در ماه رمضان احیا می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از برنامه‌ریزی برای احیای فرهنگ دارالعباده در ماه مبارک رمضان خبر داد.

احمد آخوندی، مدیرکل میراث فرهنگی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، احمد آخوندی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، امروز، 9 فروردین ماه در دیدار فعالان گردشگری استان با آیت‌الله ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار کرد: خوشبختانه به علت اقدامات انجام شده در یزد در خصوص ترویج فرهنگ حجاب، توانستیم در این حوزه بسیار مؤثر باشیم.

وی با بیان اینکه نظارت بر نرخ گذاری‌ها در تمام تأسیسات گردشگری انجام شده است، تصریح کرد: در خصوص فعالیت گروه‌های موسیقی، اجازه فعالیت به گروه‌های غیرمجاز داده نشد.

آخوندی از بازگشایی 21 مسجد و سرویس بهداشتی برای مردم خبر داد و گفت: در تلاش هستیم که برای احیای فرهنگ دارالعباده در رمضان برنامه ریزی خاصی صورت گیرد و در بافت تاریخی و کوچه‌های شهر بتوانیم روحیه کار فرهنگی و جهادی داشته باشیم.

وی اعلام کرد: 681 هزار نفر گردشگر وارد یزد شدند که 38 درصد از این آمار، متعلق به استان‌های تهران و البرز هستند و این مقوله نشان می‌دهد که ما باید بر روی استان‌های مرکزی کار کنیم.

آخوندی با بیان اینکه قرنطینه و سفر هوشمند و ایمن باید جایگزین تعطیلی شود، گفت: باید در خصوص این مباحث برنامه ریزی جامعی صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha