میزبانی حرم بانوی کرامت از زائران و گردشگران پنج قاره جهان
کد خبر: 4046097
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
در ایام نوروز 1401 انجام شد؛

میزبانی حرم بانوی کرامت از زائران و گردشگران پنج قاره جهان

اداره امور بین‌الملل حرم مطهر بانوی کرامت در ایام نوروز 1401 با اراده خدماتی از قبیل برگزاری تورهای حرم‌شناسی و شخصیت‌شناسی حضرت معصومه(س)، برگزاری حلقه‌های معرفت و پاسخگویی به سؤالات شرعی و اعتقادی زائران پذیرای زائران و گردشگران خارجی از پنج قاره جهان در این آستان مقدس بوده است.

زائران و گردشگران خارجیبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، اداره امور بین‌الملل حرم مطهر بانوی کرامت در ایام نوروز ۱۴۰۱ پذیرای زائران بین‌المللی از نقاط مختلف جهان از جمله کشورهای دانمارک، نیوزیلند، هلند، ایتالیا، یونان، تونس، سوئیس، اسپانیا، مکزیک، اتریش، سوئد، آلمان، کلمبیا، لهستان، آمریکا، بلغارستان، پرتغال، فرانسه، عراق، سوریه، لبنان، کویت، پاکستان، هندوستان و … بوده است.

از جمله برنامه های مختلف این اداره در ایام نوروز پذیرش و راهنمایی زائران و گردشگران خارجی و ارائه تورهای حرم‌گردی، حرم‌شناسی و شخصیت‌شناسی حضرت معصومه(س) با حضور بیش از ۴۰ کارشناس زبان دان حرم بوده است.

از دیگر برنامه‌های اداره امور بین‌الملل در ایام نوروز ۱۴۰۱ برگزاری حلقه‌های معرفت برای زائران بین المللی به زبان‌های عربی، اردو و آذری بوده است که هر روز از ساعت ۱۰ الی ۱۴ و ۱۷ الی ۲۲ در صحن صاحب الزمان (عج) برگزار می‌شود.

همچنین پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی زائران غیر فارسی زبان نیز به وسیله کارشناسان اداره امور بین‌الملل آستان مقدس فاطمی در ایام نوروز انجام شده و این زائران می‌توانند با مراجعه به دفتر این اداره در صحن صاحب الزمان(عج) در دو شیفت صبح و عصر پاسخ سؤالات و شبهات خود را دریافت کنند.

 

انتهای پیام
captcha