ویژه‌برنامه «ماه مهربانی» از شبکه یزد پخش می‌شود
کد خبر: 4046234
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

ویژه‌برنامه «ماه مهربانی» از شبکه یزد پخش می‌شود

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از پخش برنامه «ماه مهربانی» ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از شبکه استانی یزد خبر داد.

ویژه برنامه «ماه مهربانی» از شبکه استانی یزد پخش می‌شودسید مسعود عظیمی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد اظهار کرد: «ماه مهربانی» ویژه برنامه لحظات افطار در ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ۱۸:۴۵،  یک ساعت قبل از اذان مغرب به صورت زنده بر روی آنتن شبکه استانی یزد خواهد رفت و تهیه کنندگی و اجرای این برنامه به عهده عباس گلرسان، مجری توانمند استان خواهد بود.

وی افزود: این برنامه با ساختاری متفاوت برای هفتمین سال متوالی با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد با محوریت کمک به آزادی مددجویان نیازمند جرائم غیر عمد و فرهنگسازی جهت جلوگیری از ورود افراد به زندان تولید به روی آنتن خواهد رفت.

عظیمی ضمن تقدیر و تشکر از صدا و سیمای مرکز استان یزد به دلیل حمایت از این برنامه تلویزیونی برای هفتمین سال متوالی و پخش این برنامه به صورت زنده  لحظاتی قبل از افطار گفت: شعر تیتراژ این برنامه کاری از عالیه مهرابی، شاعر مطرح و توانمند استانی، است و آهنگسازی این برنامه برعهده حسین افروز، تنظیم آرش ناصر المعمار و با صدای حمیدرضا استادیان تهیه شده و کارگردانی این تیتراژ  برعهده جواد دهقان بوده است .

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد تصریح کرد: تهیه و ساخت تمامی آیتم‌های این برنامه تلویزیونی با نظارت ستاد دیه استان بوده و از جمله آیتم‌های این برنامه را می‌توان به مصاحبه با مددجویان در بند، مصاحبه با مددجویان آزاد شده، کلیپ‌هایی در راستای فرهنگسازی و جلوگیری از ورود افراد به زندان، حرف دل و مناجات خوانی اشاره کرد .

وی با تأکید بر مهمترین هدف ستاد دیه استان یزد در خصوص پیشگیری از ورود مددجویان جرائم غیر عمد به زندان گفت: تلاش مجموعه ستاد دیه فرهنگسازی و  اعتمادسازی در بین مردم است تا جایی که مردم با خیال آسوده به مددجویان جرائم غیر عمد مالی کمک کنند .

عظیمی گفت: در تلاش هستیم تا با همت خیران و نیکوکاران و مردم شریف دارالعباده بتوانیم در این ماه مبارک با پخش این برنامه تلویزیونی و پویش «سهم من آسمان» تعداد زیادی از محکومان جرائم غیر عمد مالی را از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگردانیم . 

انتهای پیام
captcha