فعالیت مراکز اهدای خون کرمان در ماه مبارک رمضان
کد خبر: 4046345
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

فعالیت مراکز اهدای خون کرمان در ماه مبارک رمضان

مدیر کل انتقال خون استان کرمان از فعالیت مراکز اهدای خون استان در ماه مبارک رمضان در دو شیفت خبر داد و گفت: اهداکنندگان چنانچه نذری برای اهدای خون دارند آن را موکول به شب‌های قدر نکنند.

فعالیت مراکز انتقال خون کرمان در ماه رمضان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی انتقال خون کرمان، ایرج شکوهی، مدیر کل انتقال خون استان ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، از فعال بودن مراکز اهدای خون کرمان در دو شیفت کاری خبر داد و بیان کرد: اهدای خون روزه را باطل نمی‌کند و روزه‌داران می‌توانند در صورت صرف وعده سحری مناسب همراه با مایعات کافی در ساعات اولیه روز با مراجعه به مراکز اهدای خون استان خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کنند.

وی با بیان اینکه همه ساله در ماه مبارک رمضان با کاهش مراجعه برای اهدای خون مواجه هستیم و این در حالی است که مصرف خون و فرآورده‌های خونی به قوت خود باقی است، گفت: اهداکنندگان چنانچه نذری برای اهدای خون دارند آن را موکول به شب‌های قدر نکنند و در دو هفته اول ماه رمضان که نیاز به خون بیشتر است برای انجام این عمل خداپسندانه مراجعه و وفاداری خود را با حضور در عرصه اهدای خون نشان دهند.

مدیرکل انتقال خون استان عنوان کرد: مرکز اهدای خون بلوار ۲۲ بهمن کرمان همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ و همچنین عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۲  و پایگاه انتقال خون شهرستان‌های رفسنجان، سیرجان جیرفت و بم نیز همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ و عصر روزهای زوج از ساعت ۱۷ تا ۲۲ آماده پذیرش اهدا کنندگان گرامی با ارائه کارت ملی می‌باشند.

وی تصریح کرد: اهداکنندگان می‌توانند از طریق سامانه نوبت‌دهی اینترنتی به آدرس nobatdehi.ibto.ir نیز زمان دلخواه خود را برای اهدای خون انتخاب کنند.

انتهای پیام
captcha