کارگروه ویژه دانش‌بنیان در یزد ایجاد می‌شود
کد خبر: 4047126
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷

کارگروه ویژه دانش‌بنیان در یزد ایجاد می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد از ایجاد کارگروهی ویژه در حوزه دانش بنیان در این معاونت با هدف تحقق شعار امسال خبر داد.

سید مسعود عظیمی، معاون استانداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، مسعود عظیمی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد در خصوص راهکار تحقق شعار سال توسط این معاونت اظهار کرد: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده همه ما مکلف هستیم که تحقق این شعار را رقم زنیم.

وی افزود: برای تحقق این شعار باید از همه ظرفیت‌های کشور و استان در سطوح مختلف استفاده کرده تا بتوانیم مسائل و مشکلات پیش روی دانش بنیان را حل و فصل کنیم.

عظیمی ادامه داد: در همین زمینه سوم فروردین ماه امسال اولین جلسه کاری به ریاست استاندار محترم و با حضور بخش کثیری از فعالان این حوزه تشکیل شد و به نوعی موضوع تحقق شعار سال در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این جلسه دستگاه‌های مختلف موظف شدند تا مشکلات را احصا و راه حل‌های رفع آن را پیگیری کنند که در این راستا معاونت اقتصادی استانداری نیز وظیفه دارد مسائل مربوط به رفع موانع تولید و موارد مالی این شرکت‌ها را با ایجاد کارگروهی ویژه در این حوزه فراهم کرده و با حساس کردن مسائل دانش بنیان و ظرفیت های مختلف آن تحقق شعار سال را رقم بزند.

انتهای پیام
captcha