ساخت مسکن برای محرومان با حداقل قیمت ممکن انجام شود
کد خبر: 4047487
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴

ساخت مسکن برای محرومان با حداقل قیمت ممکن انجام شود

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با راهکارهای مختلف و با درآمدزایی، به نحوی عمل کند که احداث مسکن برای محرومان با حداقل قیمت ممکن انجام شود.

ساخت مسکن محرومان با حداقل قیمت ممکن انجام شودبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، امروز، 18 فروردین ماه در دیدار با مدیرکل و مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی که امام خمینی(ره) نسبت به آن دغدغه داشتند، ساخت مسکن برای مستضعفان بود اظهار کرد: بنیاد مسکن از جمله نهادهایی است که با فرمان امام و با ابتکارات ایشان به منظور رفع آلام محرومان تأسیس شد.

وی عنوان کرد: مسکن مشکل بسیاری از مردم به ویژه محرومان است و بنیاد مسکن مأموریت دارد که برای مسکن این قشر به صورت جدی برنامه‌ریزی داشته باشد.

ناصری با بیان اینکه مسکن اشتغالزایی بالایی دارد، تأکید کرد: برج سازها با شرکت‌های بزرگ برای انجام امور قرارداد منعقد می‌کنند و برخی مشاغل جزء در ساختمان سازی، از این اشتغالزایی محروم می‌مانند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: باید از اصناف مختلف در ساخت مسکن بهره گرفت تا کار آنها نیز رونق گیرد و برای آنها نیز اشتغالزایی شود. بنیاد مسکن باید در پروژه‌های خود از اصناف مشغول در این حرفه‌ها کمک بگیرد و به سمت شرکت های بزرگ که اغلب نیروهای خود را از خارج از استان تأمین می‌کنند، نرود.

ناصری همچنین از بنیاد مسکن خواست: بنیاد مسکن با راهکارهای مختلف و با درآمدزایی، به نحوی عمل کند که ساخت مسکن برای محرومان با حداقل قیمت ممکن انجام شود.

وی همچنین بر لزوم واقعی ساختن آمارهای مسکن‌سازی تأکید کرد و گفت: برخی دستگاه‌ها آمارهایی که به ویژه در حوزه اشتغالزایی می‌دهند، واقعی نیست و آمارها نباید بر اساس صدور مجوز یا پروانه ارائه شود.

انتهای پیام
captcha