زندانیان جرائم غیرعمد هرمزگان؛ چشم‌انتظار کمک خیران در ماه رمضان
کد خبر: 4047539
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰

زندانیان جرائم غیرعمد هرمزگان؛ چشم‌انتظار کمک خیران در ماه رمضان

مدیرعامل ستاد دیه هرمزگان گفت: ۳۳ تن از زندانیان جرائم غیرعمد در استان با بدهی ۲۸ میلیارد تومان چشم‌انتظار کمک‌های خیران برای بازگشت به آغوش گرم خانواده‌هایشان در ماه مبارک رمضان هستند.

آزادی زندانی جرایم غیرعمد

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان، احمد مرادی‌نژاد، مدیرعامل این نهاد، امروز، 18 فروردین‌ماه، اظهار کرد: ۳۳ زندانی جرائم غیرعمد این استان با بدهی ۲۸ میلیارد تومان چشم‌انتظار کمک‌های خیران برای بازگشت به آغوش گرم خانواده‌هایشان هستند.

مرادی‌نژاد با اشاره به اینکه در سال گذشته 158 زندانی جرائم غیرعمد در هرمزگان به همت خیران آزاد شدند، تصریح کرد: خیران نیک‌اندیش استان می‌توانند با شرکت در جشن گل‌ریزان ماه مبارک رمضان در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان سهیم باشند.

وی یادآور شد: خیران می‌توانند برای مشارکت در آزادی زندانیان نیازمند، کمک‌های خود را به شماره حساب ۰۱۰۶۱۱۰۰۳۱۰۰۷ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۶۷۰۶ بانک ملی، شماره حساب ۱۴۰۰۵۲۳۸۱۴۳ بانک مسکن و شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۳۴۵۴۸۲۷۴۸ بانک مسکن به نام ستاد دیه استان هرمزگان و یا شماره‌گیری کد دستوری #۷۷۷۷۰۷۶*۷۸۰* واریز و ما را در این امر خداپسندانه همراهی کنند.

انتهای پیام
captcha