اجرای پویش «به عشق علی(ع)» در یزد
کد خبر: 4047602
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷

اجرای پویش «به عشق علی(ع)» در یزد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد از برگزاری پویش «به عشق علی(ع)» با مشارکت کمیته امداد، معاونت صدای رسانه ملی و جمعیت امام رضایی‌ها(ع) خبر داد.

پویش به عشق علی با هدف جذب حامی برای ایتام و محسنینبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، علی‌اکبر سلمانی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه کمک به ایتام یکی از مهمترین موضوعاتی است که در دین مبین اسلام و سیره پیامبر اکرم(ص) و به خصوص مولی‌الموحدین حضرت علی(ع) بدان پرداخته شده است اظهار کرد: پویش «به عشق علی (ع)» با هدف تأسی از راه و منش مولا علی(ع) در کمک و دستگیری از نیازمندان و ایتام، با همکاری  معاونت صدای رسانه ملی  و جمعیت امام رضایی‌ها(ع) انجام می‌پذیرد.

وی افزود: هم‌اکنون ارتباط خوبی بین اعضای این پویش وجود دارد و امید است با اطلاع‌رسانی این پویش در برنامه‌های مختلف صدای جمهوری اسلامی در ۱۴ شبکه رادیویی و شرکت مردم خداجوی در این پویش شاهد کمک‌های بیشتر و بهتر به هموطنان عزیز باشیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان ادامه داد: چنانچه فرهنگ رسیدگی به ایتام و نیازمندان در میان اجتماع بیش از پیش جاری و ساری شود اثرات بسیار خوبی در تأمین نیازهای مددجویان خواهد داشت.

سلمانی  افزود: در سال گذشته ۳۹ میلیارد تومان برای ۵۴۰۰ یتیم و محسنین توسط ۱۸ هزار حامی پرداخت شده است و اکنون تعدادی از ایتام و محسنین در شرایط کمتر برخوردار هستند و لازم است با جذب خیران جدید به وضعیت آنها رسیدگی فوری و بیشتری صورت گیرد.

وی در مورد خانواده‌های موسوم به محسنین نیز بیان کرد: خانواده محسنین به خانواده‌ای گفته می‌شود که پدر در قید حیات است اما بنا بر هر دلیلی از جمله بیماری و یا سایر شرایط قادر به تأمین نیازهای خانواده نیست.

سلمانی افزود: خیران و مردم نیکوکار از طریق کد دستوری #۵*۱۰۱۰*۷۸۰* و شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۱۷۷۰۹۸۹  و یا ارسال عدد ۵ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۰۱۰۱۰ کمک‌های خود را برای ایتام و محسنین نیازمند مناطق محروم در طرح به عشق علی (ع) واریز کنند.

وی گفت: مردم مؤمن و خداجوی استان در صورت تمایل برای حمایت از کودکان یتیم و محسنین می‌توانند به سایت ekram.emdad.ir  مراجعه کرده و حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال را پذیرا باشند.

انتهای پیام
captcha