برگزاری مسابقه عکاسی رمضان ویژه دانشجویان ایرانی خارج از کشور
کد خبر: 4047793
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

برگزاری مسابقه عکاسی رمضان ویژه دانشجویان ایرانی خارج از کشور

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا برای برگزاری مسابقه عکاسی «جلوه‌های رمضان» ویژه دانشجویان ایرانی خارج از کشور فراخوان داد.

برگزاری مسابقه «جلوه‌‌های رمضان» ویژه دانشجویان ایرانی خارج از کشوربه گزارش ایکنا، این مسابقه با همکاری مجمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان مناطق بریتانیا و فدراسیون روسیه در دو بخش حرفه‌ای و آماتور برگزار می‌شود و از دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در کشورهای بریتانیا، فدراسیون روسیه، فرانسه، آلمان، هلند، اسپانیا، ایتالیا، مجارستان، بلاروس، ارمنستان، آذربایجان و سایر کشورهای اروپا برای شرکت در آن دعوت شده است.

مهلت شرکت در مسابقه پایان رمضان اعلام شده است و آثار باید به صورت فایل jpg و با رزولوشن ۷۲ ارسال شود و ارسال اثر به منزله قبول مقررات مسابقه است.

موضوعات باید مرتبط با ماه رمضان شامل سفره افطار، راز و نیاز در رمضان، محافل قرآنی و کودک و رمضان باشد و هر عکاس حداکثر می‌تواند ۵ تک عکس برای شرکت در مسابقه ارسال کند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را به نشانی ایمیل farhangi@uisae.org یا کانال تلگرام uisae_admin@ ارسال کنند و باید هنگام ارسال، مشخصات دقیق شامل نام و نام خانوادگی و شماره تماس درج شود.

همچنین اسامی برندگان در مراسم جشن عید فطر اعلام و به برندگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

آماده//برگزاری مسابقه «جلوه‌‌های رمضان» ویژه دانشجویان ایرانی خارج از کشور

انتهای پیام
captcha