دیدار اعضای شورای انجمن اسلامی اساتید دانشگاه آزاد با معاون استاندار یزد
کد خبر: 4047933
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

دیدار اعضای شورای انجمن اسلامی اساتید دانشگاه آزاد با معاون استاندار یزد

اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد دیدار کردند.

دیدار اعضای شورای انجمن اسلامی اساتید دانشگاه آزاد با معاون استاندار یزدبه گزارش ایکنا از یزد، اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد با علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد دیدار کردند.

علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، امروز، 20 فروردین ماه در این نشست اظهار کرد: استاندار محترم و مجموعه استانداری در راستای فرمایشات نوروزی مقام معظم رهبری، نگاه ویژه ای به جلب حمایت دانشگاه و اساتید فرهیخته برای حرکت به سمت اشتغال دانش بنیان و رفع مشکلات و معضلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دارد و از روزهای آغازین سال کمیته‌های خاصی به این منظور سازماندهی شده است.

وی افزود: تقویت ارتباط دانشگاه به عنوان مرکز و میدان تولید و توسعه دانش با دستگاه‌های اجرایی به عنوان میدان کار و پیشرفت و آبادانی و اداره مملکت مورد انتظار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد بیان کرد: بیشترین جلسات مقام معظم رهبری از ابتدا تاکنون با دانشگاهیان بوده است که نشان از اهمیت این عرصه دارد.

وی اظهار امیدواری کرد: اساتید و تشکل‌های دانشگاهی از طریق ارتباط و همکاری با این کمیته‌ها و ارائه طرح‌های با قابلیت اجرا نقش مؤثری در توسعه همه جانبه استان داشته باشند که اکنون طرح‌هایی هم در این راستا انجام شده که هر چند از بودجه بیت المال صرف شده ولی کاربردی نیست.

محمدرضا شرافت، دبیر انجمن اسلامی اساتید دانشگاه آزاد یزد نیز در این نشست به اهم فعالیت‌ها و عملکرد انجمن اسلامی و ظرفیت‌های قابل توجه علمی و اجرایی استادان دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و سابقه فعالیت واحد یزد از سال 61 و فعالیت در اکثریت رشته‌ها و انجمن اسلامی اساتید از سال 93 را یادآور شد و آن را فعال ترین تشکل اساتید استان دانست.

لزوم تعامل بیشتر دانشگاه و بخش‌های اجرایی، استفاده از ظرفیت‌های استادان دلسوز و متعهد، تسریع در فعالیت کانون تفکر نظام فنی و اجرایی، گسترش فعالیت‌های انجمن در خارج از واحد با همکاری حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و دعوت از حضور بیشتر و پر رنگ‌تر آن حوزه در برنامه‌های انجمن از اهم موارد ارائه شده اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی اساتید بود.

یادآور می‌شود در این نشست مقرر شد هماهنگی لازم جهت حضور نماینده انجمن در جلسات مرتبط آن حوزه انجام شود.

انتهای پیام
captcha