تشکیل جلسه مدیرعامل اتحادیه قرآنی هرمزگان با کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بندرعباس
کد خبر: 4048970
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲

تشکیل جلسه مدیرعامل اتحادیه قرآنی هرمزگان با کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بندرعباس

نخستین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بندرعباس با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد عامری، رئیس این کمیسیون با عماد ناصری، مدیرعامل تحادیه قرآنی هرمزگان و سمیه سلیمانی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه، امروز تشکیل شد.

اتحادیه قرآنی هرمزگانعماد ناصری، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: نخستین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بندرعباس با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد عامری، رئیس این کمیسیون، سالاری از اعضای شورای شهر بندرعباس و خانم درویشی، نماینده سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری با اینجانب و سمیه سلیمانی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه امروز، 23 فروردین در سالن جلسات شورای اسلامی شهر بندرعباس برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه طی این جلسه گزارشی از فعالیت‌ها ارائه و پیشنهاداتی مطرح شد که با استقبال از سوی اعضای این کمیسیون روبرو شد، اظهار کرد: پیشنهاد تأسیس دارالقرآن از سوی سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهر بندرعباس با همکاری اتحادیه استان، برگزاری دوره آموزشی قرآن ویژه پرسنل و خانواده‌ها و عموم علاقه‌مندان در شهر بندرعباس از جمله موارد مطرح شده طی این جلسه بود.

تشکیل جلسه مدیرعامل اتحادیه قرآنی هرمزگان با کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بندرعباس

ناصری بیان کرد: طی این جلسه نیز مقرر شد تا تفاهم‌نامه‌ یکساله میان سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری بندرعباس با اتحادیه با موضوع آموزش عمومی و تخصصی قرآن و برگزاری دوره‌های قرآنی منعقد شود. همچنین پیشنهاد شد تا مکانی به منظور مدیریت فعالیت‌های قرآنی شهر بندرعباس و یکپارچه کردن فعالیت‌های قرآنی، در نظر گرفته شود تا موازی‌کاری دستگاه‌ها برای انجام فعالیت‌های قرآنی برداشته و از سوی دیگر نیز از ظرفیت بخش مردمی بیش از پیش استفاده شود.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی هرمزگان اضافه کرد: راه‌اندازی جلسات خانگی قرآنی از هفته سوم ماه مبارک رمضان به صورت ویژه با همکاری مناطق چهارگانه شهرداری بندرعباس از دیگر موارد مصوب و موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام
captcha